kaa ciiniities ar slinkumu ?

16.04.2008 17:53:14 aizsāka jaunais
46 komentāri Komentēt var tikai reģistrētie lietotāji, komentārus redz visi lietotāji. reģistrēties vai ielogojies!
jaunais, 16.04.2008. 17:58:44
Komentāra reitings: -6.724

nevaru sevi piespiest maciities ... :(

rxx, 16.04.2008. 17:59:38
Komentāra reitings: 9.564

Nezinu. Es necīnos. Katrā ziņā kaut ko izdarīt mani motivē tikai iespējamās sankcijas vai nauda/bauda, ko es neizdarības rezultātā varētu palikt neieguvis.

Kurā klasē mēģini mācīties?

zhurka, 16.04.2008. 18:05:37
Komentāra reitings: 1.475

Necīnies. Pāries. Nu ja nepāriet, tad es nezinu, jo man pēc kāda laika pašai gribās darboties un mācīties.

lieliskais kārlis, 16.04.2008. 18:42:22
Komentāra reitings: 8.624

Nepāriet, nepāries. Kamēr ūdens nesmeļas mutē tikmēr nekas nebūs, un arī tikai tad sāki domāt nevis darīt, bet tad jau var būt par vēlu. Pēc pieredzes saku.

dzēsts lietotājs, 16.04.2008. 18:43:40
Komentāra reitings: 6.192

vajag motivāciju!nopelni pāris nesekmīgās atzīmes un sāc labot :D

trauma, 16.04.2008. 19:10:19
Komentāra reitings: 2.792

ūdens smeļas mutē, eksāmeni pie durvīm klauvē, bet slinkums pilna galva/roka/d****

neviens, 16.04.2008. 19:16:33
Komentāra reitings: 2.299

drīzāk, kā pārvarēt dzīves apnikumu un totālu apātiju-riebumu pilnīgi pret visu apkārt esošo un notiekošo.

rawr, 16.04.2008. 19:29:36
Komentāra reitings: 7.8

sevi nav jāspiež mācīties, vienkārši vajag saprast priekš kā skola ir domāta!

un priecāties par tik labo izdevību iegūt izglītību.. nevis nodeldēt stundas!

protams saprotu tevi, arī kādreiz bija grūti- ārā spīd saulīte, bet man jātup debīlā kabinetā un jāzubra kkādas skābes vai velns zin ko vēl!
bet, kad pienāks laiks iepazīt dzīvi varēsi būt priecīgs par sevi, izglītība mūsdienās ir viss!

rxx, 16.04.2008. 19:49:54
Komentāra reitings: 12.265

Da labi. Nevis izglītība ir viss, bet gan zināšanas ir viss. Jūs varat man nepiekrist, bet mana līdzšinējā pieredze rāda tieši to. 80% no skolā mācītā ne tikai "dzīvē nenoderēs", bet gan ir pilnīgas muļķības, vai arī daļējas muļķības, taču apskatītas no galīgi stulba skatupunkta... Jā, un kamēr būs izdevīgāk kādu stundu nobastot, nevis atnākt ar neizdarītu darbu vai slikti uzrakstīt kko, tikmēr tam visam nav nekādas nākotnes.

veetah, 16.04.2008. 20:04:00
Komentāra reitings: 7.03

Meh. Ej pildīt mājasdarbus uz parku, piemēram. :) BEZ draugiem un tamlīdzīgem disturbējošiem palīglīdzekļiem. Var arī uz iemīļoto tējas vietu aiziet, uzņemt šķidrumu un izmācīties. Tas man vismaz palīdz, jo mājas nav nekādas mācīšanās auras - pārāk daudz televizoru, datoru, dīvānu, putekļu, sienu uz kurām skatīties...

Es gan piekrītu domai, ka jāzina, kuri darbi tiešām ir vajadzīgi, kurus ir jāpilda un kuri var pagaidīt, jo nav obligāti/skolotāja nepārbaudīs.

lieliskais kārlis, 16.04.2008. 20:26:49
Komentāra reitings: 16.464

rxx, izglītība, vismaz vidēja, proti, vidusskolas IR viss, jo bez tās tu vari droši iet kādam bagātniekam pakaļu slaucīt. Neviens neskatās uz to, kāds tev ir intelekta līmenis, bet gan pēc tā, kas tev rakstīts uz atestāta. Diemžēl tāda ir patiesā skarbā realitāte. Skatoties uz dažiem, kas mācās jau augstskolā ento gadu, tad es jūtu, ka, ja varētu, tad iestātos tur jau tgd, bet tas j*banais v-skoas diploms jādabū....

hepatits, 17.04.2008. 06:31:49
Komentāra reitings: -12.02

nekad, nu itiNEKAD, miiljie draugi, nelaidiet slinkumu valjaa!!! nelaid. slinkums nebuus tas, kursh paliksies viens. vinjsh 100% aizies pie kaada cita! padomaa tachu par citiem ar'!!! TURIES VISMAZ PIE TAA VIENA, KAS TEV IR TIIK TUVS! ;)

warning_flammable, 17.04.2008. 08:28:20
Komentāra reitings: 2.785

Man arī ir slinkuma problēma- vienmēr izdodas atrast kādu iemeslu, lai nebūtu jaut kas jādara. Ko es varu ieteikt? Saņemies un vismaz skolā pildi darbus, mācies, lai mājās darba ir mazāk. Nav jau nemaz tik daudz atlicis, es jau gandrīz varu sadzirdēt pēdējo zvanu. :D

chevete, 17.04.2008. 09:11:32
Komentāra reitings: 4.346

nekā nevar cīnīties ar slinkumu. kad skolā gāju- nu visādi izmēģinājos. un viss tas sviests cik skolā labi blāblā tev atnāk tikai tad kad esi saņēmis atestātu, aizlaidies un sveiki. tad tik sāc domāt, kāda patiesībā tā bija haļava dzīvot kādam uz kakla, visu ņemt tik nenopietni...
nez.
nevar neko ieteikt jo nekas nepalīdzēs ja nebūs aklas motivācijas. šajā gadijumā tā ir vajadzīga akla, jo slinkums ir viltīgs. domāt iemāca. izštukosi tādas slinkošanas shēmas ka nemetās.

chibriks, 17.04.2008. 11:17:50
Komentāra reitings: -14.635

Izglītība ir draņķis. Vienkārši nodedzini skolu un miers. ;)

tobis, 17.04.2008. 11:22:29
Komentāra reitings: 13.995

nejau izglītība ir draņķis- izglītības sistēma ir draņķis.

rxx, 17.04.2008. 12:32:43
Komentāra reitings: -0.142

Kārli, nav runa par to - vajag vidusskolas diplomu vai nevajag. Runa ir par to, cik daudz laika mēs veltam visādu muļķību darīšanai un cik - sevis izglītošanai par lietu, ar ko tiks pelnīts lielais lats. Un ne jau tas, cik mājasdarbi ir izpildīti, parāda to, cik labi kāds noliks eksāmnus, muļķības.

tobis, 17.04.2008. 13:59:32
Komentāra reitings: 5.733

Tas ko mēs iemācamies skolā ir atkarīgs no mums pašiem. es drošības pēc labāk klausos ko man tur saka- ja nu savajagas- par sliktu jau nenāks. Tas, cik daudz mēs iemācamies pēc skolas, tas, cik daudz mums pašiem interesē sevis pilnveidošana, ir atkarīgs vienīgi no mums pašiem. Skola iemāca mācīties, bet jāmācas mums. Un aiz skolas sienām mācības nebeidzas.




chibriks, 17.04.2008. 15:27:34
Komentāra reitings: -8.772

Izglītība kā koncepts ir draņķis. Skolā lielākoties māca lietas, kas nevienam nav vajadzīgas. Bet cilvēki tak tik un tā tur iet, jo draņķa kapitālismā ir vajadzīgs papīrītis. Tas, ka cilvēki mācās kaut ko ārpus skolas, arī ir pilnīgas muļķības. Tik daudz laika un enerģijas paņem nevajadzīgu lietu mācīšanās, ko prasa skola, lai būtu vēlme mācīties arī kaut ko derīgu. Par lietām, kas tiešām ir svarīgas, skolā nemāca. Tad nu rodas tāda stulba ilūzija, ka šīs lietas nav svarīgas un informācija par tām tiek iegūta no masu mēdijiem vai netiek iegūta vispāŗ. Šādu cilvēku devīze ir "status quo ir pareizā lietu kārtība". Progress nav iespējams. Un beigās mums ir masas aprobežotu idiotu. :(

tobis, 17.04.2008. 16:02:50
Komentāra reitings: 1.467

Bet tas, kas Tev liekas nevajadzīgs, varbūt būs tava blakussēdētāja visa dzīve?

Bet būtībā es saprotu par ko Tu runā- tik pilns ar truliem cilvēkiem (jauniešiem un arī viņu vecākiem), bet tās jau vairs nav manas problēmas.- kurš tad savādāk strādās melno darbu? man nav nekādu jēdzīgu ideju, kā pret to varētu cīnīties... bet katrā ziņā māīties vajag, un nevis atestāta, bet sevis dēļ.

Un kas tavuprāt būtu tas pats savrīgākais, kas būtu jāmāca? un kas ir tas muļķīgais.

Nav tādu priekšmetu, kas man nepatiktu vai liktos muļķīgi, ir tikai tādi skolotāji (nespēj iemācīt) un pie tā es vainoju izglītības sistēmu.

rxx, 17.04.2008. 16:51:29
Komentāra reitings: 6.811

Kas jāmāca citādi?

Fizika - nevajag tik daudz aizrauties ar visādām formulām, īpaši jau saistībā ar siltumu vai elektrību. Vairāk jāstāsta viss no praktiskā viedokļa, optika, elektrība ir lieliskas tēmas tieši ekspermentiem un praktiskajiem darbiem. Kāpēc fizkā neviens nepastāsta, kā darbojas ledusskapis, kā darbojas tv, kas ir mikroviļņu krāsns? To it kā var izlasīt kaut kur grāmatā, āpus pamatteksta. Tā vietā veselu pusgadu (vai pat vairāk) ir jārēķina, cik liels siltuma daudzums vajadzīgs, lai kaut kādos nereālos (jo pilnīgi neitrālos) apstākļos izkustu tik un tik kilogramus smags ledus klucis. Jā, protams, formulas ir pamtā arī ledusskapim un teļļukam, bet nu izpratni var gūt arī tad, ja nezina lielāko daļu no formulām. Tā vietā, teisim sakarā ar elektrību, visi varēja uzlodēt kaut kādu vienkāršu shēmiņu, piemēram tādu, kas mirkšķina lampiņu, tur ir daži tranzistori, un faktiski nekā cita. Maksā tas faktiski neko, toties ir prieciņš, ka kaut ko esi izdarījis. A ņekuja, mācies formulas, draudziņ.

Ķīmija - to vispār māca pārāk daudz un runa galvenokārt ir par nereālām lietām. Kīmijas kursā vajadzētu iekļaut kaut ko no ekoloģijas un tamlīdzīgām lietām, būtu derīgi iemācīt, kurš mazgašanas līdzeklis ir mazāk kaitīgs, kā kaut kādas gāzes ietekmē vidi un tā tālāk.

Bioloģija - jāmācās dafiga visādu svešvārdu, daudz laika tiek veltīts tādiem "dzīvniekiem" kā, piemēram, lenteņiem, cēmēm un sliekām. Pamatskolā man tā arī nebija nevienas stundas par reāliem dzīvniekeim ka zaķis, govs vai cūka. Varbūt vidusskolā būs. Arī te tomēr derētu runāt par dabas aizsardzību un ar to saistītām problēmām.

Vēsture, politika - es nezinu, varbūt jums to māca normāls skolotājs un viss ir ok, bet man ur ir baigi garā muldēšana par neko. Pārāk daudz tiek "mācīts" par pārāk seniem laikeim, kas nevienasm neko neizsaka. Pēdējie 100 gadi, kas reāli ir veidojuši mūs un mūsu dzīvos radiniekus par tādiem cilvēkiem, kādi esam, vispār tiek aptverti tikai kaut kad pamtaskolas un vidusskolas beigās.

Algebra - tie visi logaritmi un citas figņas jau it kā ir labi un attīsta domāšanu, bet atkal nav nekādas piesaistes praksei. Ja man kādreiz vajadzēs kaut ko jēdzīgu un sarežģītu aprēķināt, es esmu puslīdz pārliecināts, ka nekādu logaritmu izmantot nemācēšu, jo man tie nav palikuši atmiņā kā kaut kādu problēmu risināšanas paņēmieni, bet kā kaut kādi pliki simboli.

Kaut kā dīvaini ir tas, ka manis minētajos priekšmetos vispirms māca baigo kvantumu teorijas ar tādu domu, ka ja kādu tas beigi interesē, tad lai viņš citur meklē tam visam jēgu un piesaisti dzīvei. Domāju, ka vajadzētu būt otrādi. Ja tā ir vispārējā vidējā izglītība, tad to tomēr varētu sākt apgūt no prakses, būtu gan interesantāk, gan lielāka jēga. Ja kāds grib baigi ar kaut ko no tā nodarboties, lai citur meklē formulas un rēķina ko grib.

sviestmaize, 17.04.2008. 17:17:16
Komentāra reitings: -2.844

pluss rxx. parasti kaut ko tādu nerakstu, bet šoreiz es tiešām ļoti ļoti piekrītu.

arī es, piemēram, labāk gribētu vairāk kaut ko no sadzīves viedokļa, saprast, kā darbojas lietas ap mums, praktiskie darbi palīdz reāli saprast, kā kas notiek, nevis pliki iekalt kaut kādu teoriju.
tagad, kad ķīmijā mācījāmies par organisko ķīmiju, papildus tika runāts arī par ūdens, gaisa piesārņojumu, kaut kādām dzīvē reāli noderīgām lietām. es tad vismaz kaut kādu jēgu ķīmijai saskatīju.

vēsture šogad laikam ir visinteresantākā no visiem gadiem, jo stāsta par to laiku, ko Rxx minēja. lai gan iepriekšējos 4 gadus mācījos visādas vēsturiskās lietas, kas tagad jau lielākoties piemirsušās, kas neko neizsaka. protams, vajag tādu vispārēju izklāstu arī par visu to laiku iepriekš, bet tajā nevajadzētu ieslīgt tik dziļi, kā tas tiek mācīts.

visādas ģeometrijas un algebras. nū, kā jau Rxx minēja, domāšanu tas attīsta, bet bieži uzdodu sev jautājumu-kur man to dzīvē vajadzēs? parasti atbildi sev nesameklēju un turpinu to visu mācīties, protams. vēl jau visa dzīve priekšā, varbūt beigās sapratīšu, ka patiesībā bija arī daudz derīgas lietas starp tām, kas man šobrīd tādas neliekas.

tobis, 17.04.2008. 17:18:54
Komentāra reitings: -0.05

Es Tev varu ieteikt tikai mainīt skolu.
Piemēram mana skola ir piekritusi izmēģinājuma programma, kas tik tiešām ir superīga, jo :

Fizika: skolotāja ir superīga- stāsta i pa leduskapi, i pa televizoru. mums ir visādi jauni aperāti, kas tik tiešām paspilgtina visu iespaidu un fizika par spīti visām formulām ir kļuvusi interesanta + vēl visi kabineti pa eriopas andu izromontēti un ir pilnigi prieks strādāt. vis moderns, datorizēts- visādas jaunas interesantas filmas. katra stunda ir savādāka. Un lodēt gan mēs nelodējam, taču ķēdes ar lampiņām un slēdzīšiem, plus visi voltmetri un ampermetri (protams visi kruti un jauni) ... man vismaz tas šķiet interesanti. Katrā ziņaa- ĻOTI DAUDZ KAS IR ATKARĪGS NO SKOLOTĀJA.

ķīmijā- ari viss ir kolosāli, jo tad, kad paliek pāri laiks, vienmēr var kko paspridzināt un paniekoties ar sauso spirtu. vai arī skolotāja pastāsta kā bombenes var uztaisīt un veel ko tik nē + vēl visi iteresantie labratorijas darbi, it īpaši, kad mums iedeva glicerīnu. ari visādas filmas. un kā- par ekoloģiju nestāsta? man visu laiku stāsta. par skābo lietu saturu, kur kas rodas, kādas gāzes, ko tas ietekmē- kā to vispār var nestāstīt?

Bioloģija- tur man atkal ar skolotāju ir noveicies. viss tiek pastastiits cilveku valodaa, vai ari sasaistits ar kadu reciigu vaardu un ta ir vieglaak atcerēties. es pat šogad bioloģijas olimpiādē dabūju 1. vietu rajonā, un tas tik dēļ kolosālās skolotājas, pie kuras stundas vienmēr ir interesantas, pat tad, ja bioloģija riebjas. + visaadi prikoli ar mikroskopiem, zivju ķidāšana- man jau patīk.

Vēsture- nu manā skolā, piemēram, vēstures učuks ir forš, jo vienmēr stāsta kkādus interesantus faktus vēl klāt- tādus, kas nav mācību materiālos. visādus pagrides nostāstus- loģiski, ka uzreiz ir iteresantāk un atmiņā arī paliek.

vienigais, kas manaa skola ir vaaji- taa ir angļu un vācu valodas, bet tas man īpaši nerūp, jo to es varu apgūt arī individuāli.

viss atkarīgs no skolotājiem, un nevajadzetu aizmirst, ka ari vinijiem ir jaturaas pie tam debilajaam programmam, tik atskjiriiba tā, ka cits pieturas stingrāki, cits mazāk. man prieks, ka manā skolā tādu standarta programmu vispār nav- viss ir foršāk un interesantāk. tip mūsu skola bija takā izmēģinājuma trusīši pa eriopas naudu - nākam gad tā būs jau vairums LV skolās

sviestmaize, 17.04.2008. 17:50:48
Komentāra reitings: -1.623

Tu man to iesaki?
nū, mainīt skolu tā kā negribas (es pat ļoti ceru tur palikt), kā nekā, skaitās jau tā kā viena no labākajām Latvijā.
bet, jā, praktiski darbi noderētu vairāk.
pāris jau ir bijuši, bet fizikā tie visi štrumenti, ampērmetri, voltmetri, slēdži utt., ir vecum veci. skolotāja jau ta` mums ir tīri jauka, pati arī par tiem visiem aparātiem nopūšas un saka:"nu tie jau tādi vecīši".
vienreiz mums sociālajās zinībās bija jātaisa tāds kā projekts par ideālo skolu, pēc tam galvenos un sakarīgākos punktus mēs stāstījām vienam no skolas galvenajām onkām. visur bija tikai pretargumenti. piemēram, kaut vai par to pašu aprīkojumu-naudas nav. protams, ne jau viņš ir vainīgs pie tā, ka naudas nav, un ne jau viņš ir vainīgs, ka mums to praktisko darbu tik maz-tā jau ir izglītības sistēma.
bioloģijā ar mikroskopiem tikai vienu reizi esam strādājuši-tad arī tikai peldošas tupelītes puķūdenī tik` skatījāmies.
un skolotāja man pārlieku gan nepatīk, jāatzīst. viņa pret mums kā pret dauņiem izturas un visu laiku runā paceltā tonī. jau kopš pirmās stundas. man tas riebjas, ja cilvēks visu laiku runā paceltā balsī un ik pa laikam kaut ko taurē. es vienkārši to nepanesu.

un par ķīmiju jau es saku-par to visu-gan par skābajiem lietiem, gan kaut ko no ekoloģijas tikai pēdējo laiku stāsta. pirms tam visu laiku tikai tie uzdevumi, tikai tā teorija, tikai reakcijas vienādojumi, tikai, tikai. arī tas ir vajadzīgs, es saprotu, bet.... un laika kaut kādai spridzināšanai mums neatliek. nē, nu arī tur ir savi praktiskie darbiņi, bet maz, tiešām salīdzinoši maz.

vēsturē skolotāja ir jauka, bet nekādas pārlieku lielās atkāpes no tēmas neatļaujas. stāsta to, kas jāstāsta. tā kā laikam jau Tev, Marta, šajā ziņā ir paveicies vairāk.

tobis, 17.04.2008. 17:52:30
Komentāra reitings: -0.05

Nē, Ieva, iepriekšējais komentārs bija adresēts Reinim, jo vienkārši, ja nav nekā laba ko pateikt par savu skolu, ja vēl runa iet par galvenajiem virspriekšmetiem....

Jā, laikam tiešām man ir paveicies...Mana skola uz visas LV fona skaitās visparastākā un galīgos laukos, taču es vēl ilgi varētu stāstīt cik daudz labu lietu te ir.

sviestmaize, 17.04.2008. 17:55:59
Komentāra reitings: -4.21

kas tad tā īsti Tev ir par brīnumskolu?

rxx, 17.04.2008. 18:05:24
Komentāra reitings: -5.892

Nu vot, bobi, tev veicas... Nebraukšu es uz Vecumniekiem. :D A Rīgā tādās skolās baigi daudz jāmācās un man to darīt ir baigs slinkums.. :D

chevete, 17.04.2008. 18:16:02
Komentāra reitings: 2.765

par pamatskolu tak nevar buut runa.
tas ir valstii noteikts standarts ko pamatskolaa visiem jaapgusst. no skolotaaja puses vinjam ir jaasaraksta katras stundas plaans kursh atbilstu mūsu valstī valdošajiem izglītības standartiem.
pamatskola ir standarts.
vidusskolā neko jaunu tu neiemācīsies, kā tikai to pašu padziļināti un specifiskajos priekšmetos, ja paveiksies ar skolotājiem tev buus praktiskais.
bet vidusskolā centrēts tiek uz novirziena bloku- mācies fiziku- lodē. bet arī tas protams atkarīgs no skolotāja. lielās skolās to vari arī neiegūt, jo kā zināms tad viens fizikas skolotājs (ja skola ir notvērusi kādu kas pastāvīgi raujas šajā profesijā) viņš var mācīt vīsai skolai. gan tiem, kas ir novirzienā, gan tiem kas nav. un tā nav viņa vaina, ka viņam fiziski nav spēka katram individuāli. izglītības sistēmai kārtējais mīnuss. ja būtu vairāk speciālistu, būtu kvalitatīvāka mācīšana.
tagad izglītības ministrija lielā skolotāju trūkuma dēļ ir izgudrojusi ļaut par piemēram fizikas skolotāju strādāt fiziķim, kas nav ar pedagoģisko izglītību. pluss, jā jo varbūt viņam studējot fiziku ir bijis lielāks fokuss uz praktisko, bet atkal sākas diskusijas par to, ka bez pedagoģiskās izglītības, vai dieniņ gals klāt...
es vidusskolā mācijos vispārīgajā novirzienā. tapēc nesūdzos ka man tur trūka tā vai šitā. un vēstures stunas par kur;am te ar pieminēts man bija vienkārši ideālas, jo pasniedza skolotājs kurš bija vēsturnieks vispirms, pēc profesijas, un tikai tad skolotājs.
bet mēs atkal esam prom no tēmas- par slinkumu skolā.
tev var būt izcili skolotāji, bet ja gribēsi slaistīties, slaistīsies tāpat.
principā vienīgais priekšmets kurā dariju kaut ko arī mājās, bija tā vēsture, bet no otras puses, ja man visus priekšmetus pasniegtu tādi entuziasti, es vienkārši sajuktu prātā no vēlami daramo un nepaspējamo darbu kvantuma.

rxx, 17.04.2008. 18:33:11
Komentāra reitings: 2.827

Mums vēstures skolotājs pēc profesijas vispirms ir cirvis, pēc tam vēsturnieks un tikai tad skolotājs.

Es arī it kā apmeklēju skolu ar vispārīgo novirzienu.

ancis, 17.04.2008. 19:05:48
Komentāra reitings: -2.993

Eh man skolā ir pastiprināta Angļu valoda un matemātika,kkā neesmu nomirusi.Es vnk. sapratu,ka ir jau kkas ko man nemaz nevajadzēs zināt,bet ja jau man ir iespēja iemācīties un mani vecāki par to maksā nodokļus,tad jau labāk tomēr klausīties stundās.
It's all about money:D

tobis, 17.04.2008. 19:10:09
Komentāra reitings: -2.993

Reini- es nekāds bobis Tev neesmu un pasarg Dievs, ja tu brauktu uz Vecumniekiem.

chibriks, 17.04.2008. 20:00:48
Komentāra reitings: -5.72

"Bet tas, kas Tev liekas nevajadzīgs, varbūt būs tava blakussēdētāja visa dzīve?"
Tādā gadījumā mans blakussēdētājs ir idiots.
"kurš tad savādāk strādās melno darbu?"
Acīmredzot, tu esi tas blakussēdētājs.
"bet katrā ziņā māīties vajag, un nevis atestāta, bet sevis dēļ."
Protams, vajag palikt par idiotu "sevis dēļ".
"Un kas tavuprāt būtu tas pats savrīgākais, kas būtu jāmāca?"
Viss, kas nepieciešams izdzīvošanai šajā pasaulē. :) Filozofija, politika, ekoloģija, vēsture, psiholoģija utt. Nu, piemēram, vēsturi māca, bet vai māca tieši to, kas tiešām ir jāzin? Pie velna piramīdas... Tāpat ar literatūru. Jālasa Orvels, Vonnegūts utt., nevis visādi sūdi, kas ir mācību grāmatās. Visai mācību vielai ir jābūt praktiski pielietojamai un arī jātiek pielietotai tieši mācību laikā. Jāsāk tas viss ir mācīt agri, no drusciņas pa visam.

rxx, 17.04.2008. 20:11:13
Komentāra reitings: -4.294

"Bet tas, kas Tev liekas nevajadzīgs, varbūt būs tava blakussēdētāja visa dzīve?"
Tādā gadījumā mans blakussēdētājs ir idiots.

:DDD Bet zini, taisnība vien ir! :)

lieliskais kārlis, 18.04.2008. 07:54:32
Komentāra reitings: 1.055

Rxx, es tev pilnībā piekrītu, bet tomēr ir lietas, kas, kā tobis teica, palīdz un pilnveido tavu intelekta līmeni, jo esmu sparatis, ka zināšanas nekad nevar būt par daudz. Kā mana mamma saka, ja nepatīk, tad ej strādā un/vai mācies vakarskolā, viss!

chibrik, un tu man ārkārtīgi atgādini vienu nesen izbanotu lietotāju, un man ir lielas aizdomas, ka tas esi tu, jo arī viņam bija visai "interesants" skatījums uz dzīvi.

neviens, 18.04.2008. 08:48:13
Komentāra reitings: -7.177

es tas neesu!

made_to_make_a_haoss, 19.04.2008. 19:50:59
Komentāra reitings: -7.148

Man ir tā pati problēma,nekādi nevaru piespiest sevi mācīties,trūkst gribas,trūkst spēka
un lasot šos komentaārus taā arī neatradu nevienu jēdzīgu iemeslu kā ar to cīnīties..bet nevienu nekritizeēju jo pati arī nezinu neko jēdzīgu ko pateikt.
varbūt vja nu vienīga/tas nekas ka skanēs banāli/bet tiešām ir jātrod kāds iemesls kas liks dzīvot,nevis eksistēt/pati diemžēl vēl neesu to atradusi,mekleēju/kad atgriezīsies smaids par to ka dzīvo varbūt radīsies spēks mācīties.
pagaidām pati skolā tikai tā uz haļavu izbraucu,bet praāts vēl diemžēl nav sapratis ka tā nevar..
cīnies cīnies ar to slinkumu,lai gan pati zinu ka paarāk grūti viņu uzvarēt!

rxx, 19.04.2008. 20:13:01
Komentāra reitings: -0.137

Mana mamma man saka tā: "Nu ko tu bojā sev nervus, ej taču uz vakarskolu un būs miers.." :)

made_to_make_a_haoss, 19.04.2008. 20:14:15
Komentāra reitings: -10.055

laimīgais,mana māte mani visu laiku čakareēe-mācies,mācies savādāk ddzīvē neko nesasniegu,kad ieminos par vakarskolu viņa mani noliek kā tādu bērnu un gālīgāko muļķi

rxx, 19.04.2008. 20:40:24
Komentāra reitings: -5.91

Kamēr man sakarīga darba un kaut cik jēdzīgu ienākumu, viņa teica to pašu.

dzēsts lietotājs, 20.04.2008. 00:33:29
Komentāra reitings: 1.298

atceros vienu teicienu :
ja uznāk vēlme strādāt - pagaidi, varbūt pāries...

hepatits, 20.04.2008. 02:32:03
Komentāra reitings: 1.353

Jāuzmanās, draugs, lai zinošais, slavēdams savu preci, mūs nepiemāna, kā to ar miesas pārtiku dara pārdevējs un tirgonis. Šie taču paši nezina, kas viņu piedāvātajās precēs miesai ir derīgs vai kaitīgs, taču slavina visu, ko pārdod, un to nezina arī viņu pircēji, ja vien starp tiem negadās kāds lietpratējs vingrinājumos vai ārsts. Tāpat rīkojas arī tie, kas pa pilsētām izvadā zinības un pārdod vairumā un mazumā ikvienam, kas tās vēlas, un slavē visu, ko pārdod. Taču dažs labs no viņiem visdrīzāk nemaz nezina, kura no viņa precēm dvēselei ir derīga vai kaitīga, un tāpat to nezina viņu pircēji, ja vien starp tiem negadās kāds dvēseļu ārsts.
Pirkt zinības ir daudz lielākas briesmas nekā iegādāties pārtiku.

rxx, 20.04.2008. 08:05:04
Komentāra reitings: 2.769

Krēslam taisnība, visstraujāk tā vēlme pāriet tad, ja ir samaksāts avansā un tas avanss jau iztērēts. :D Bet nu, ko darīt? Katrā ziņā, es labāk strādāju, nekā dzīvoju bez naudas...

ruu, 20.04.2008. 17:36:01
Komentāra reitings: -1.531

rxx, to, ko Tu esi teicis par bioloģiju, fiziku un ķīmiju, tas manā skolā ir apvienots tādā mācību priekšmetā kā "dabaszinības". 'Mēs esam kā izmēģinājuma trusīši, un kāds tad varbūt rezultāts?nu pašlaik es nejūtu, ka man šis priekšmets kko dotu. Paši "labākie" ir tie eksperimenti, piem., tauku daudzuma noteikšana dažāda veida sieros pēc to krāsas (!); lodītes ripināšanu un tās paātrinājuma noteikšana, izmantojot gaismas vārtus utt. Lieta tāda, ka vajadzētu dabaszinību skolotāju, kurš būtu mācījies fiz, ķīm un bio visu kopā, nevis ķīmijas skolotājs, kurš bio un fiz apgūst kopā ar klasi.
bet tas jau ir galīgi nost no tēmas. diemžēl nevaru ieteikt kā cīnieties ar slinkumu, vienīgi piespeižot sevi beigt slinkot un sākt darīt.

blūmī, 20.04.2008. 21:42:24
Komentāra reitings: 4.243

pat ja augstskola ir beigta ar izcilību,
tas nenozīmē, ka ir viegli kaut kur izsisties.
ir zināmi piemēri.

dzēsts lietotājs, 20.04.2008. 22:02:38
Komentāra reitings: 2.808

ar slinkumu ciiniities var tikai darot kautko..
atkariigs tikai no tevis - ko ?

zaabis, 21.04.2008. 12:22:09
Komentāra reitings: -0.007

ar slinkumu cīnos, sevi motivējot to darīt- tagad, tas ilgi laiku neaizņems, un viss :]
atnāku pēcpusdienā mājās, redzu ārā labs laiks un gribas dauzīties, fiksi izmācos, eju ārā, un zinu, ka pie mācībām vairs nebūs naktī jāsēž.


Reklāma
Padalies priekā
Zdravo, htio sam znati vašu cijenu.

DimaSax

ЛАДА деталь: качественные автозапчасти, которые не подведут каталог запчастей ваз <a href=zapchasti-vaz-01.ru>zapchasti-vaz-01.ru</a> .

lada_detal_vlmt

consists of the book itself

Batteriescwr


ienāktreģistrēties