1 - kā var ierakstīt ( principā savienot ) ģitāru ar datoru bez skaņas kartes maiņu, ja tas vispār iespējams. Cik sapratu var izbraukt ar tiem preamps un vēl uzraku tādu stealth plug. Zinātāji, lūdzu, apgaismojiet mani.2 - Mūzikas teorijā ir skaņkārtas ( angliski - modes ) - aeolian, phrygian, dorian etc etc etc -, tātad, ja, piemēram, NU PIEMĒRAM, skaņdarbs ir A minorā u nsoliņš iet pa virsu no A līdz A, tad sanāk, ka mans soliņš ir aeolian, bet ja nu es apstātos, pemēram pie E? vai arī es sāktu no E un ietu līdz A ( tātad, ne veselu oktāvu, bet gan A B C D E vai, kā otrā piemērā, E F G A), kas tad sanāk? Vai tas ir sakarīgi, k oes te murgoju jeb kko galīgi esmu palaidis garām? Zinātāji, lūdzu, apgaismojiet mani.
es izmantoju veco labo "audacity".tas gan amatieriem un iesācējiem.par mūzikas teoriju gan jau tevi delīrijs apgaismos ;D
Jap, tikai ieeju jāizvēlas Mic (ja ir viena, tad attiecīgi jākonfigurē), jo tādā gadījumā tiek pieslēgts priekšpastiprinātājs, kas gičai pēc definīcijas ir vajadzīgs.
1. slēgt ģitāru var pie kompja pa taisno. vienīgi, lai normāli skanētu, vajag guitar rig vai tamlīdzīgu softu, kas emulētu pastiprinātāju, kabinetu, efektus utt, jo tīrā veidā tā skaņa ir pabriesmīga.
aaa.. tātad nekas "ciets" ( skaņas kartes, pastiprinātāji speciāli utt) nav vajadzīgi, bet pietiek ar to paši audaciti vai, redzēju intenetā, amplitube?
Nu vadu tā kā vajadzētu, bet tam cieti parasti ir tikai kontakti.
Nu vads skaidrs... nākamais - kur tādu vadu var dabūt?Un vai es dabūšu savu mūzikas teorijas ekspertu?Un paldies starpcitu par palīdzību (bow)
nedaudz atvainojos par offtopiku, bet ja jautājums tiek uzdots normāli, kā to darija lietotājs ekansabba, tad jau ari nav problēmu atbildēt, kā paši redzat./sasviež mīnusu par offtopik :D
es bi kierēcu...principā ir tikai viena gamma(minora mažora) un dāžādas pakāpes...Neieteiktu iespringt uz to, kur apstāties, bet vienkārši spēlēt uz izjūtu.
rēc uz nebēdu, bet es tikuntā vēlētos dzirdēt ne-principā versiju par šo tēmu...
Labi, neprincipā- paspēlē tās gammas pa grifu un pats sapratīsi, ka tas viss ir viens un tas pats.
nu vai tad tām visām būtu tādi murgaini nosaukumi salikti, ja tas viss būtu viens un tas pats...?
Tas ir tas pats kas ar akordiem - daudzi, kas spēlē akustisko, iekaļ no galvas tādus pantiņus kā "šitas akords atrisinās uz sol" utt.Tik pēc tam Andris Ērglis un Dons brīnās, kādēļ viņiem tik līdzīgas dziesmas...
Smejies vai nē, bet JĀ! Es pats par to biju visai izbrīnīts, jo domāju, ka nu jāmācās ''īpašas'šešas gammas , kas ''droši vien'' atšķirās ar savu skanējumu (aptuveni, kā minors no mažora), bet ne vellna. Ieteiktu panjem to naturālo minoru un zem vienas nots izdrilē pa visu grifu no dažādām pozīcijām, tad aizsien acis (vai vienkārši neskaties, ko rokas dara) un spēlē uz dzirdi. Priekš solēšanas neko vairāk ar nevajag. Principā ir tās pamazinātās, palielinātās un būza gammas, bet tas jau cits stāsts un man pašam tas skanējums nepatīk.
ok... paldies liels delīrijs... es ceru, ka varēšu vērsties vēl ar jautājumiem, ja būs...p.s. tas, ka ir velme izzināt teoriju vai saprast, kapēc šitais akords atrisinās uz sol utt nenozīmē ierāmēšanos. ērgļi un doni ir cits stāsts
Es pats maz ko zinu un sakarā ar otrās gjitāras pienākumiem nācās to visu apļurināt, bet pie šādiem tādiem secinājumiem esmu nonācis, un tie visai būtiski nesakrīt ar klasiskajām pieejām, bet iespējams pie tā vainīgs postroks.Ja mācies intervālus un trenē dzirdi, tad iesaku šito--> http://www.trainear.com/. Ar zināmiem meldiņiem identificēsi konkrētos intervālus (Par to absolūto dzirdi cits stāsts), bet muzikālo var ietrenēt. Par akordiem neko daudz nevaru pateikt- principā nav svarīgi (ja vien neesi baigais kompanists), kā sauc, bet galvenais, lai vienkārši skan. Nosaukumi atvieglo komunikāciju savā starpā, bet nepadara mūziku skaistāku.
par skaņkārtām - tās minētās ir tā saucamās senās skaņkārtas. ja eoliskā (aeolian) ir vienāda ar dabīgo minoru un joniskā ar mažoru, tad frīģiskā, doriskā , līdiskā utt. ir nedaudz atšķīrīgas, piem. doriskā ir dab.minors ar 6. augsto pakāpi. manuprāt ir vienalga uz kuras pakāpes apstāties, bet ja grib izcelt konkrētu sk-kārtu, jāuzsver pakāpe, kura padara to sk-kārtu atšķirīgu. tas tīri no mūz.teorijas (;
Bet tāpat neliekas, ka uzsvērtā, piemēram, doriskā pakāpe skanējumā atskjirtos no lidiskās, jo intervāli tie paši.
grūtāk varētu būt atšķirt dorisko no frīģiskās jo tās ir minoram līdzīgās. līdiskā ir mažoram līdzīgā.tas jau ir katra paša ausu jautājums, bet mažors ar #4 skan krietni citādāk kā minors ar #6, kaut vai "balsta skaņu" dēļ.
Tu, spēlējot (improvizējot) ''sazin kādu'' isntrumentu, tiešām ļoti peifiksē tās gammas maiņas? Man kaut kā mehāniski pirksti saliekas un auss atrod tīkamāko. Vare'tu paturpināt kaut ko par ''balsta skaņām'' un piedošanos par manu ''franču valodu'' neesmu profesionāls mūziķis.
Lūdzu neliecieties traucēti un turpiniet... šādi var daudz uzzināt... bet par to vadu, kas savieno giču un datoru... kr tādu raut?
no lielā dzjeka uz mazo un aidā- mauc iekšā skaņas kartē!
nu jā, bet kur lai rauju tādu vadu?
Ģītārveikalos jābūt tādai pārejiņai toč kā arī visādos cita veida audio šopos.
[ Forums ]
MRT SPB_eiKr
TedSax
CHIRPzxz
© 2005-2025, Mūzikas teorija un mūzikas tehnika, HC.LV.