MTV - pret globālo sasilšanu
Juris Millers, 14.06.2007., 11:01"MTV Networks International" uzsāk pirmo jaunatnei domāto vispasaules informatīvo kampaņu "MTV Switch", kuras mērķis ir informēt jauniešus par globālās sasilšanas radīto klimata izmaiņu katastrofālo ietekmi uz cilvēces nākotni.
„MTV Latvija” šai kampaņai pievienosies jūnija beigās, tās nosaukums Latvijā būs „Sāc ar sevi!”.
Rīga, 2007.gada 14.jūnijā: „Sāc ar sevi!” būs pirmā MTV kampaņa, kas aicinās jauniešus aizdomāties par vides problēmām. Tās vienlaikus tiks aktualizētas ne tikai televīzijā, bet arī citās mūsdienu masu mediju komunikāciju platformās - publiskajās debatēs, internetā un pat mobilajos tālruņos. Kampaņas galvenais mērķis ir vērst jauniešu uzmanību uz globālās sasilšanas, klimata izmaiņu radītajām problēmām un vides piesārņojuma sekām uz mūsu planētas, kā arī parādīt jauniešiem, kā pavisam nelielas un it kā nebūtiskas izmaiņas viņu ieradumos, var kardināli mainīt situāciju.
„Globālā sasilšana ir viena no lielākajām mūsdienu civilizācijas problēmām. Tās saknes ir meklējamas iepriekšējās paaudzēs, bet ar sekām cīnīsies nākamās paaudzes visā pasaulē, tostarp arī MTV skatītāji Latvijā. MTV uzskata, ka vērst sabiedrības uzmanību uz globālās sasilšanas un klimata izmaiņu jautājumiem ir mūsu pienākums, jo sabiedrībai ir tiesības zināt visu patiesību”, saka „MTV Latvija” direktore Liliāna Ozoliņa.
Globālās sasilšanas statistika ir gana biedējoša: šobrīd pasaule sasilst ātrāk, kā jebkad agrāk pēdējo 10 000 gadu laikā. Laikā no 1970.gada līdz mūsdienām ir izkusuši 40% arktisko ledāju, kā rezultātā var applūst tādas pilsētas kā Ņujorka, Londona un Šanhaja. Latvijā, arktisko ledāju kušanas rezultātā, applūstu lielākā daļa valsts teritorijas.
„Sāc ar sevi!”, izmantojot unikālu izpausmes un pasniegšanas stilu, 15-25 gadus veciem jauniešiem saprotamā valodā norādīs uz elementārām un it kā nebūtiskām lietām, kas patiesībā katastrofāli ietekmē mūsu planētas klimatu. Kampaņa palīdzēs rast risinājumus enerģijas taupīšanai, kas ir viens no iemesliem globālajai sasilšanai.
Virspusēji raugoties, MTV šķiet nihilistisks un sarkastisks medijs, kas veicina merkantilu vērtību nostiprināšanos jauniešos, taču tā ir tikai uzrunas forma, patiesībā MTV ir viens no socilāli atbildīgākajiem medijiem pasaulē, kas ar 55 lokalizētu TV kanālu starpniecību uzrunā jauniešus 162 pasaules valstīs. MTV vienmēr lielu uzmanību veltījis globāla mēroga problēmām un centies tām pievērst sabiedrības uzmanību - piemēram, ik gadu MTV aicina savus skatītājus palikt dzīviem kampaņas „Staying Alive” ietvaros, kampaņa stāsta par HIV un AIDS problemātiku. Šogad “MTV Networks International” un “The Body Shop” paziņoja par līdz šim apjomīgāko un lielāko sadarbības projektu, kas noslēgts starp globālu mediju zīmolu un globālu preču ražotāju kampaņas “Spray To Change Attitudes” ietvaros, kas kopumā noritēja 44 valstīs un sasniedza miljoniem lielu auditoriju, kas jaunāka par 25 gadiem. Kampaņā iegūtie līdzekļi tika novirzīti “The Staying Alive Foundation” atbalstam. “The Staying Alive Foundation” ir sabiedriska labdarības organizācija, kuras galvenais darbības virziens ir to jauniešu grupu atbalstīšana, kas aktīvi nodarbojas ar savu vienaudžu izglītošanu par HIV un AIDS jautājumiem. Reģionos, kuros aktuāla problēma ir cilvēku tirdzniecība, MTV izglīto un informē jauniešus par šo tēmu, aicinot rūpīgi izvērtēt, pirms uzticēties it kā vilinošam un drošam piedāvājumam darbam ārzemēs. Tāpat MTV iestājas par tolerantām vērtībām un ir viens no entuziastiskākajiem homofobijas noliedzējiem.
DimaSax
ЛАДА деталь: качественные автозапчасти, которые не подведут каталог запчастей ваз <a href=zapchasti-vaz-01.ru>zapchasti-vaz-01.ru</a> .lada_detal_vlmt
consists of the book itselfBatteriescwr