Tuvojas rudens “Midnight MOLS”

Zita Siliņa, t/c MOLS direktore, 11.09.2006., 09:08

No šā gada 14. - 26. septembrim t/c MOLS “showroom” būs apskatāmi Latvijas jauno dizaineru apģērbu kolekciju labākie modeļi. Tādejādi t/c MOLS sadarbībā ar Baltijas Modes federāciju piesaka septembri kā modes mēnesi, bet t/c MOLS - kā septembra modes meku. Modes mēneša beigās jebkurš interesents varēs vērot jauno modes dizaineru kolekciju skati. Bet mēneša kulminācija būs pusnakts, kad otro rei­zi Lat­vi­jas mo­des māk­sli­nie­ki vie­no­sies “Midnight MOLS”, lai kopīgā darbā no­teik­tu rudens/ziemas se­zo­nas mo­des tendences, krā­sas un ak­cen­tus.

Stils: Anastasija Golubeva (Midnight Mols)Atklājot modes dzimšanas brīdi, t/c MOLS šā gada pavasarī iedibināja jaunu tradīciju - “Midnight MOLS”. Vē­lā va­ka­rā pēc veikalu slēgšanas stilisti, fri­zie­ri, grima un mo­des māk­sli­nie­ki pirmo reizi pul­cē­jās tir­dznie­cī­bas cen­trā un piepildīja nakti ar aktuālajām pavasara modes tendencēm. Tas bija unikāls dialogs starp atzītiem modes dizaineriem, jaun­ajiem ta­lan­tiem no Lat­vi­jas Māk­slas aka­dē­mi­jas, modes redaktoriem, žurnālistiem un viesiem.

Tradīciju t/c MOLS turpina kopā ar Baltijas Modes federāciju (BMF). Pateicoties šai sadarbībai, pasākums iegūst plašāku skanējumu. Dienu pirms “Midnight MOLS” - 26. septembrī plkst. 19.30 būs skatāms jauno modes dizaineru konkursa “Jauns vārds modē” fināls - četru atlases posmu uzvarētāju, Latvijas Mākslas akadēmijas, Rīgas Tehniskās universitātes studentu un Rīgas Dizaina un Mākslas vidusskolas audzēkņu apģērbu kolekciju skates. Konkursa dalībnieki sacentīsies trīs nominācijās - Pret a Porter Diffusion, Pret a Porte Luxe un Avantgarde.

Savukārt 27. septembra naktī klajā nāks noslēpums - kas ir vadošo Latvijas modes mākslinieku mūzas? Protams - dzims mode. Latvijas vadošie modes dizaineri kopā ar viesiem un žurnālistiem radīs rudens/ziemas modes tendences. Taču līdztekus modeļiem tendences demonstrēs arī modes mākslinieku mūzas. Kas viņas ir?

Uzziņai

T/c Mols sa­vu dar­bī­bu sā­ka 1998.ga­dā un ir tra­dī­ci­jām ba­gā­tā­kais tir­dznie­cī­bas centrs Lat­vi­jā. Tir­dznie­cī­bas cen­trā dar­bo­jas 131 vei­kals. Kopš pēr­nā ga­da jū­ni­ja T/c MOLS modes veikaliem ir pievienojušies tādi Eiropā pazīstami zīmoli kā “Orsay”, “Track&Travel”, “Otto Kern”, “Mephisto”, “Gas”, “Mustang Jeans”, “Merphy&Nye”, “Po.P”, “Vistula”. Drīzumā durvis vērs veikali “Lindex”, “Timberland”.

SIA Tirdzniecības centrs “Mols” ir viens no piec­iem Linstow Cen­ter Ma­na­ge­ment gru­pas tir­dznie­cī­bas cen­triem. Gru­pā ie­tilpst arī t/p Al­fa, galerija Centrs, t/c Ori­go un t/c Do­le.

Biedrība Baltijas Modes federācija darbojas kopš 1999. gada. Tās misija ir modes industrijas attīstība un Latvijas modes mākslinieku popularizēšana Baltijas valstīs un ārpus tām. Galvenie Baltijas Modes federācijas organizētie pasākumi: Riga Fashion Week, Latvijas Stila un modes balva un jauno dizaineru konkursi, t.sk. “Jauns vārds modē”.

2 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
deni2s, 11.09.2006. 09:13:49
Komentāra reitings: 0

Smuka modele bildē :) Laikam tāpēc, ka smaidīga :)

vards, 29.09.2006. 08:02:31 (ip:83.99.158.223)
Komentāra reitings: 0

Reku var skatīt bildes no šī pasākuma!

http://easyget.lv/161/articles/read/1278/

Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā
Hæ, ég vildi vita verð þitt.

TedSax

"Julia's Garland" (fr. Guirlande de Julie)

Rigidzxl

antiquities. These are the Egyptian papyri

Universalbuc


ienāktreģistrēties