Pasaki, kādas brilles tu valkā, un es pateikšu, kāds tu esi!

Safilo Grupas pārstāve Latvijā, Marija Frolova, 29.08.2007., 12:59

Tā kā mēs katrs esam ļoti dažādi, tad arī brilles ir domātas dažāda tipa cilvēkiem. Safilo Grupas pārstāve Latvijā, Marija Frolova stāsta par dažādo brendu atšķirībām un īpatnībām.

Safilo Grupa - viena no vadošajām pasaules līderēm briļļu ietvaru dizaina veidošanā un ražošanā, arī Latvijā piedāvā pasaulslavenus un arī vēl ne tik atpazīstamu dizaineru radītus ietvarus.

Gucci
brilles diktē modi - tās kalpo kā gaumes ceļvedis cilvēkiem, kas ļoti labi pārzina modi un orientējas tajā. Dubultā šuve, ko vēsturiski pielietoja sedlu izgatavošanā, kļuvusi par Gucci zīmola sastāvdaļu.

GucciGucci

Dior zīmola ietvari ir piemēroti visa vecuma drosmīgām sievietēm, kas seko modes tendencēm. Iedvesmas avots dizaineriem ir optimisms, lukss un feminisms. Dioram ir raksturīgi lauzt tradīcijas, ietvaru stils atspoguļo romantisku feminismu uzsverot luksusu nevis ērtību.

DiorDior

Yves Saint Laurent (YSL) dizaineru radītās brilles ir paredzētas sievietēm un vīriešiem, kuri meklē ko „nemirstīgi” modernu ar augstās modes pieskārienu. Dizaineru radīto ietvaru stils iet līdzi laikam, tas ir klasisks, nemainīgs un ieturēts līdz galam.

Yves Saint LaurentYves Saint Laurent

Diesel ietvaru radītāju moto ir ”mūžīgi jauns” ("staying young forever”), „veiksmīgai dzīvei” (”for successfull living”), „Diesel sapņi” (”Diesel dreams”). Brilles radītas vīriešiem un sievietēm no 18-35 gadiem, to stils ir skarbs, uzkrītošs un dumpiniecisks.

DieselDiesel

Hugo Boss brilles radītas visu vecumu vīriešiem un sievietēm. Radīts biznesa cilvēkiem, kuri vēlas justies brīvi.

Hugo BossHugo Boss

Giorgio Armani brenda ietvari radīti biznesa sievietēm un vīriešiem, kuriem ir svarīgi gūt panākumus darbā un kāpt pa karjeras kāpnēm. Līdz ar to, ietvaru stils ir strikts un stilīgs, taču ne ekstrēms.

Giorgio ArmaniGiorgio Armani

Emporio Armani briļļu kolekcijai raksturīgs brīvs un atturīgs stils. Tās galvenokārt paredzētas dvēselē jauniem cilvēkiem, kam ir pašapziņa, kas droši pieņem lēmumus un kam ir savs skatījums uz dzīvi.

Emporio ArmaniEmporio Armani

Marc Jacobs dizaineri ir tie, kas iedvesmo citus nevis seko kopējām tendencēm! Briļļu stils ir drosmīgs, moderns, tai pat laikā arī atšķirīgs no citiem.

Marc JacobsMarc Jacobs

MaxMara brenda ietvari ir klasiski un ar nemainīgu eleganci, domāti sievietēm no 30 līdz 50 gadiem.

MaxMaraMaxMara

Valentino briļļu ietvari radīti, iedvesmojoties no sarkanās krāsas un paredzēti visiem, kas grib būt ievēroti. Atšķiras no citu brendu ietvariem ar atšķirīgas formas, izmēra un krāsas modeļiem.

ValentinoValentino 


Bez pasaulslavenajiem brendiem Safilo Grupa piedāvā arī pašu dizaineru radītos brendus:
  • Oxydo radīts aktīviem jauniešiem vecumā no 18 līdz 35 gadiem, spēlējoties ar krāsu, formu, izmēru, radīti moderni un pamanāmi modeļi;

    OxydoOxydo
  • Bluebay kolekcijā katrs var atrast kaut ko sev, lai gan tā, galvenokārt, paredzēta jauniešiem;

    BluebayBluebay
  • Safilo brilles ir radītas tiem, kam nav tik svarīgi sekot līdzi visām modes izmaiņām un aktuālajiem stiliem;

    SafiloSafilo
  • Carrera piedāvā ietvarus sportiskiem cilvēkiem vecumā no 20 līdz 50 gadiem.

    CarreraStella McCartney


Safilo Grupā aktīvi atbalsta arī jaunos dizainerus un brendus. Šie četri arī ir iekļauti Gucci grupā:
  • Stella McCartney ietvariem ir īpašs un neatkārtojams stils, paredzēts tiem, kas vēlas ko īpašu;

    Stella McCartneyStella McCartney
  • Alexander McQueen ietvari krasi atšķiras ar savu neparasto materiālu un negaidīto formu;

    Alexander McQueenAlexander McQueen
  • Bottega Veneta rada ietvarus bez uzkrītošiem logo. Viņu moto ir: ”kad jūsu pašu iniciāļi ir pietiekoši...”( ”When your own initials are enough”…);

    Bottega VenetaBottega Veneta

  • Boucheron brilles ir kā rota elegantajiem, kam patīk lukss un izsmalcinātība.

    BoucheronBoucheron


Brilles pieejamas labākajos optikas veikalos.

10 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
jānis, 29.08.2007. 13:09:16
Komentāra reitings: 3.072

Bet man nav brilles!! xD

rxx, 29.08.2007. 15:22:37
Komentāra reitings: 0.34

Fcuk fashion!

Bet vispār man nepatika nevienas no viņām...

muļķe, 29.08.2007. 17:30:27
Komentāra reitings: -1.386

jā būtu es brendu vergs, aptaisītos līdz padusēm no laimes, un dotos iepirkties. prieškam tas vajadzīgs?.....

melomaans, 30.08.2007. 11:59:04
Komentāra reitings: -0.004

kopš kura laika hc.lv publicē komerciālus reklāmrakstus?

deni2s, 30.08.2007. 13:26:42
Komentāra reitings: 0.915

Spriežot pēc 1. komerciālā reklāmraksta http://www.hc.lv/muzika/jaunumi/809/ kopš 2005. gada 28.jūnija.

dzēsts lietotājs, 08.09.2007. 06:17:51
Komentāra reitings: -1.386

a man ir cita firma bljeeeeeee

AEA, 04.12.2008. 13:42:32 (ip:89.191.105.226)
Komentāra reitings: 0

ASD

serij, 27.05.2009. 14:27:32 (ip:85.254.230.163)
Komentāra reitings: 0

man nepatika ne vienas no sim brillem,visas brilles ir sievi64igas.

Allise, 13.12.2010. 13:04:29 (ip:77.38.158.152)
Komentāra reitings: 0

man gan likās, ka ar rakstu viss ir ok...
Tomēr neesmu liela briļļu fane, es labāk izvēlos kontaktlēcas, parasti iepērkos šeit http://linzmarket.lv/

www.odaoptika.lv (vilnis.karklins@odaoptika.lv), 19.04.2011. 09:59:56 (ip:84.237.214.81)
Komentāra reitings: 0

Labs raksts!

Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz rakstu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā
Zdravo, htio sam znati vašu cijenu.

DimaSax

ЛАДА деталь: качественные автозапчасти, которые не подведут каталог запчастей ваз <a href=zapchasti-vaz-01.ru>zapchasti-vaz-01.ru</a> .

lada_detal_vlmt

consists of the book itself

Batteriescwr


ienāktreģistrēties