Look Of Music – Schwarzkopf piedāvā Eiropas stilu konkursu Internetā
Ēriks Matulis, 02.03.2011., 09:05Maijā Diseldorfā notiks šā gada Eirovīzijas dziesmu konkurss, un Scwarzkopf būs šī pasākuma oficiālais skaistuma eksperts. Lai atzīmētu šo notikumu, matu kopšanas zīmols tagad piedāvā Paneiropas sociālo mēdiju kampaņu. Ar "Look Of Music" Eirovīzijas skaistuma eksperts aicina sociālo tīklu lietotājus visā Eiropā piedalīties unikālā stilu veidošanas konkursā.
Daudzās valstīs cilvēkiem būs iespēja apmeklēt vietni www.lookofmusic.com un tiešsaistē pieteikties dalībai ar savu īpašo Look Of Music stilu. Katrā dalībvalstī uzvarēs stils, kurš iegūs vislielāko balsu skaitu. Visi uzvarētāji balvā saņems ekskluzīvu Vip ceļojumu uz Diseldorfu 2 personām, ieskaitot nakšņošanu luksus viesnīcā, slavenību stilista pakalpojumus un 2 ieejas biļetes uz Eirovīzijas finālu 14.maijā.
Pops, folkmūzika, hiphops, roks, džezs, soulmūzika, elektroniskā mūzika, deju stils… mūzika ir starptautiska valoda, kas vieno dažādu tautu un kultūru pārstāvjus. Katram mūzikas žanram piemīt savs īpašs stils – kā tērpos, tā arī matu sakārtojumā un grimā. Schwarzkopf kā Eirovīzijas dziesmu konkursa oficiālais skaistuma eksperts tagad piedāvā sāncensību arī matu stilu veidošanas jomā, aicinot cilvēkus 30 Eiropas valstīs piedalīties Schwarzkopf sociālo mēdiju kampaņā un sacensties ar savu Look Of Music stilu. Ienākot savas valsts cīņas arēnā, dalībnieki var augšupielādēt savu īpašo Look Of Music stilu un iedrošināt savu ģimeni, draugus un kaimiņus balsot par viņiem. Dalībnieki var balsot par konkursā pārstāvētajiem stiliem visās dalībvalstīs, tomēr cīnīties par uzvaru viņi var tikai valstī, kuru pārstāv. Tādā veidā tipiski hiphopa stili sacentīsies ar klasiskiem rokeru izskata paraugiem, bet folkmūzikas mīļotāji tiks pretstatīti īsteniem soulmūzikas faniem. Eiropai ir unikāla iespēja piedalīties balsošanā, lai izvēlētos uzvarošo stilu. Kampaņas kulminācija un noslēgums būs Schwarzkopf Look Of Music stilu izstāde Eirovīzijas arēnā Diseldorfā.
Tie, kuri nav pilnībā apmierināti ar savām stila veidošanas prasmēm, kampaņas mājaslapā varēs atrast daudz vadošo, profesionālo stilistu padomu. Vienkārši klikšķini uz "iedvesmojies" un skaties, kā Schwarzkopf matu eksperts Armīns Morbahs dalās ar saviem stila konceptiem roka, popa, elektroniskās un soulmūzikas žanriem.
Līdztekus stila konkursam mājaslapa piedāvā interesantus faktus un jaunākās ziņas no Eirovīzijas dziesmu konkursa. Tā sniedz ieskatu Eirovīzijas dalībnieku tērpos un matu sakārtojumos un piedāvā mājaslapas apmeklētājam aizraujošu insaidera informāciju par Diseldorfas lielo pasākumu.
Tomēr iespēja laimēt ir ne tikai Look Of Music konkursa dalībniekiem. Katrā dalībvalstī lookofmusic.com apmeklētājiem, kuri balsos par saviem mīļākajiem stiliem, arī būs iespēja laimēt ekskluzīvas biļetes uz Eirovīzijas finālu.
Look Of Music kampaņu ir izstrādājis Ddb Tribal, ieskaitot Tv reklāmas, drukātos un tiešsaistes reklāmas materiālus. Kampaņas mājaslapas radīšanā piedalījušies pakalpojumu partneri Charax un Namics, bet aģentūra Kpunktnull konsultējusi sociālo mēdiju jautājumos. Redaktora pakalpojumus un ziņu saturu nodrošina Condé Nast Digital.
Tālāka informācija ir pieejama vietnēs www.lookofmusic.com un www.henkel.com/press.
Ar vadošajiem zīmoliem un tehnoloģijām Henkel darbojas globālajā tirgū trīs biznesa virzienos: Veļas mazgāšana un mājas uzkopšana, Kosmētika / Tualetes piederumi un Līmvielu tehnoloģijas. Henkel ir dibināts 1876.gadā. Tam globālajā tirgū pieder gan patērētāju, gan industriālā biznesa vadošās pozīcijas ar tādiem labi pazīstamiem zīmoliem kā Persil, Schwarzkopf un Loctite. 2009.gada finanšu rādītāji liecina, ka Henkel nodarbina aptuveni 50 000 cilvēku, tā tirdzniecības apjoms ir 13 573 miljoni eiro, bet pamatražošanas peļņa – 1 364 miljoni eiro. Henkel akcijas ir iekļautas Vācijas akciju indeksā Dax, bet uzņēmums ir iekļauts žurnāla Fortune Global 500 sarakstā.
Launa
Ciao, volevo sapere il tuo prezzo.MiaSax
Zdravo, htio sam znati vašu cijenu.DimaSax