"Lattelecom" vadība apkalpos klientus klātienē

Zanda Šadre, 24.03.2015., 08:38

Akcentējot servisa nozīmi, šonedēļ "Lattelecom" valde paralēli saviem tiešajiem pienākumiem pievērsīsies klientu apkalpošanai.

"Lattelecom" vadība apkalpos klientus klātienēUzņēmuma valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis tiksies ar mazo un vidējo uzņēmumu segmenta klientiem, komercdirektore Kerli Gabriloviča dienu darbosies "Lattelecom Zvanu centrā", sniedzot konsultācijas telefoniski, savukārt finanšu direktors Gints Bukovskis apkalpos klientus "Lattelecom" veikalā t/c "Alfa".

"Ik pa laikam svarīgi "piemērīt savu darbinieku kurpes", lai labāk izprastu viņu ikdienu, rūpes un vajadzības. Otrs neatsverams ieguvums – tieša saziņa ar klientiem, kas uzņēmuma apkalpojošās sfēras darbiniekiem ir ikdiena, bet vadītājiem – ekskluzīva iespēja. Tā dod impulsu un jaunas vēsmas servisa kvalitātes uzlabošanā," saka K. Gabriloviča. "Arī no klienta viedokļa šī ir laba iespēja – kanāls, kā sazināties ar uzņēmuma vadību. Pēc pavisam nesen veiktās aptaujas secinājām, ka pusei Latvijas iedzīvotāju ir bijusi vēlme sazināties ar kāda uzņēmuma vadību. Tas ir labs pamudinājums vadītājiem biežāk iegriezties uzņēmuma veikalos vai apkalpošanas centros un pašiem ik pa laikam piedalīties ikdienas servisa nodrošināšanā. Tā mēs padarām vienkāršāku iespēju arī klientiem uzrunāt mūs."

Aptaujas dati liecina, ka iespēju sazināties ar sev iepriekš personīgi nepazīstamu uzņēmuma vadītāju ir izmantojuši 1/3 Latvijas iedzīvotāju. Katram 10. respondentam bijusi šāda vēlme, taču viņš to nav īstenojis. Tikai 3% atzīst, ka vēlme sazināties noslēgusies neveiksmīgi un uzrunāt vadītāju nav izdevies. 

Biežākā motivācija sazināties ar uzņēmuma vadību ir bijusi vēlme uzdot profesionālas dabas jautājumu (56%), vēlme uzsākt sadarbību (38%), izteikt sūdzību (24%), pārdot produktu vai pakalpojumu (15%) un izteikt atzinību (15%). Interesanti, ka sievietes salīdzinoši biežāk vēlas satikt vadītāju, lai izteiktu atzinību, savukārt vīrieši – lai sūdzētos par pakalpojuma kvalitāti. Jaunieši (15 – 24 gadus vecie) izteikti biežāk vēlējušies uzdot profesionālas dabas jautājumus vai izteikt atzinību.

Saziņā visbiežāk izmantotie vai plānotie komunikācijas kanāli ir tālrunis (64%), e-pasts (54%), ievērojami retāk (32%) centušies tikties klātienē, uzrunāt sociālajos tīklos (13%) vai kādā publiskā pasākumā (15%). Vīrieši izteikti biežāk priekšroku devuši saziņai tiekoties klātienē (42% vīriešu, 23% sieviešu).

G. Bukovskis darbosies t/c "Alfa" veikalā 24. martā no plkst. 13.30 – 20.00, K. Gabriloviča apkalpos klientus "Zvanu centrā" 26. martā no plkst. 10.00 – 16.00, J. Gulbis ar mazo un vidējo uzņēmumu segmenta klientiem tiksies 27. martā.

Pētījums veikts sadarbībā ar "PHD Snapshot" 2015. gada martā, internetā aptaujājot 721 respondentu vecumā no 15 līdz 74 gadiem.


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā
Zdravo, htio sam znati vašu cijenu.

DimaSax

ЛАДА деталь: качественные автозапчасти, которые не подведут каталог запчастей ваз <a href=zapchasti-vaz-01.ru>zapchasti-vaz-01.ru</a> .

lada_detal_vlmt

consists of the book itself

Batteriescwr


ienāktreģistrēties