Palikusi tikai nedēļa, lai pieteiktos "Iespējamā misijā"
Sanita Kossoviča, 23.02.2015., 13:26"Iespējamās misijas" absolventi ir apkopojuši un izcēluši deviņas galvenās prasmes, kuras ir attīstījuši pateicoties programmai – efektīvi komunicēt, vadīt citus un mācīšanos, iedvesmot un motivēt, sadarboties ar dažādiem cilvēkiem, jēgpilni izvērtēt darba kvalitāti, izvirzīt mērķus, efektīvi plānot laiku, pielāgoties dažādām situācijām, patstāvīgi mācīties.
Absolventi norāda, ka šīs prasmes noder gan skolotāja darbā, gan arī sekmē karjeras izaugsmi jebkurā profesijā. Pieteikties programmai vēl ir iespējams līdz 3. martam.
Piedaloties "Iespējamā misijā", dalībnieki divus gadus strādā kā pilna laika skolotāji, pasniedzot savai augstākajai izglītībai atbilstošus mācību priekšmetus skolās visā Latvijā. Paralēli darbam skolā dalībnieki apgūst mācīšanas un vadības prasmes "Iespējamās misijas: Līderības attīstības programmā'" un papildus skolotāja algai saņem mācību stipendiju, un individualizētu atbalstu, lai analizētu un uzlabotu darbu klasē. Turpmāk Iespējamās misijas absolventi automātiski iegūs tiesības turpināt darbu skolā arī pēc divu gadu mācību programmas absolvēšanas.
Pēc programmas absolvēšanas gandrīz puse dalībnieku turpina strādāt par skolotājiem. Kopumā 71% absolventu turpina strādāt izglītības jomā – vada izglītības projektus, skolotāju tālākizglītības mācības, ieņem kādu no skolas vadības amatiem, strādā par skolotājiem. Savukārt tie, kas atgriežas un turpina strādāt savā profesijā, ir atzinuši, ka divu gadu laikā iegūtās iemaņas un izpratne ir ļāvušas iegūt plašāku redzesloku, un noder arī profesionālajā karjerā.
Liepājas 15. vidusskolas direktors Gints Ročāns atzīst, ka
"Iespējamās misijas skolotājiem piemīt izcila kompetence savā zinātņu jomā, degsme saistībā ar apgūstamo zināšanu un prasmju svarīgumu, spēja skaidrot, pārliecināt, minēt daždažādus piemērus un līdzības mācību satura pilnīgākai nodošanai. Vienlaikus jāatzīst, ka šie skolotāji ir arī ļoti labi sagatavoti metodiski – pārzina klasvadības taktikas, pastāvīgi tiek apmācīti un mentorēti Iespējamās misijas ietvaros, kā rezultātā spēj pasniegt ļoti labas un aizraujošas mācību stundas".
Savukārt Dobeles Valsts ģimnāzijas direktore Inese Didže iedrošina citu skolu direktorus uzņemt "Iespējamās misijas" skolotājus, jo
"Jau sešus gadus ģimnāzijā strādā jaunie skolotāji no Iespējamās misijas un viņi šajā laikā ir pierādījuši, ka spēj piepildīt skolēnu vēlmi pēc jauna, gudra, prasīga padomdevēja, vecāku cerības nodrošināt labu izglītību saviem bērniem, ģimnāzijas administrācijas cerības – lai jaunie ātri un veiksmīgi iekļautos skolas dzīvē un uzturētu savu jaunības dzirksti. Skolu direktorus varu iedrošināt ar to, ka Iespējamā misija ne tikai atlasa jaunos skolotājus, bet arī neatlaidīgi rūpējas par viņu profesionālo izaugsmi".
Aicinām līdz 3. martam pieteikties "Iespējamai misijai" dažādu specialitāšu zinošus un mērķtiecīgus pēdējā kursa studentus, augstskolu absolventus un profesionāļus, kuri vēlas kļūt par iedvesmojošiem skolotājiem un nākotnes līderiem, ietekmēt sabiedrības nākotni un vienlaikus sekmēt personīgās karjeras izaugsmi.
Iespējamā misija ir 2008. gadā izveidota izglītības programma, kas pastāv, lai nostiprinātu izglītību kā vērtību Latvijā. Tās dibinātāji – "Swedbank", "Lattelecom", Ideju partneru fonds – un atbalstītāji uzskata, ka kvalitatīvas izglītības pamats ir labs skolotājs, tāpēc tā ik gadu piesaista darbam skolā labākos augstskolu absolventus un palīdz viņiem kļūt par iedvesmojošiem skolotājiem. Programmas mērķis ir nodrošināt, lai katrs bērns Latvijā saņem kvalitatīvu izglītību, kas attīsta viņa spējas, kā arī motivāciju un prasmes mācīties mūža garumā, jo Latvijas sekmīgas attīstības pamats ir gudri, radoši un prasmīgi cilvēki.
DimaSax
ЛАДА деталь: качественные автозапчасти, которые не подведут каталог запчастей ваз <a href=zapchasti-vaz-01.ru>zapchasti-vaz-01.ru</a> .lada_detal_vlmt
consists of the book itselfBatteriescwr