Piesakies Dinamiskās domas darbnīcai 2012
Sintija Segleniece, 04.04.2012., 19:09Laiki mainās, bet ir vērtības, kas ir paliekošas un nemainīgas. Senajā pasaulē bijuši 7 brīnumi, tāpat uz pasaules ir 7 kontinenti, varavīksnē ir 7 krāsas, un tas nebūt nav viss.
Skaitlis 7 ir zīmīgs arī sabiedrisko attiecību studentu veidotam projektam, "Dinamiskās domas darbnīcai", kas šogad no 25. līdz 27. maijam Amatas novada Amatas pamatskolā jau septīto reizi vienkopus pulcēs sabiedrisko attiecību, komunikācijas, sociālo zinātņu, reklāmas un mārketinga studentus, sabiedrisko attiecību praktiķus un visus interesentus, kurus aizrauj radošas lietas.
Šī gada programmas ietvaros dalībniekiem būs iespēja uzzināt, kas ir foto dzejolis, un to arī izveidot. Darba veikšanu atvieglos iedvesmojošās un pamācošās dzejnieka un žurnāla Playboy galvenā redaktora Egīla Zirņa un studijas F-66 īpašnieka, fotogrāfa Gata Rozenfelda lekcijas. Vakariņas gatavosim kopā ar izcilu pavāru, vairāku restorānu īpašnieku Elmāru Tanni, vienosimies Draudzības talkā, kuras ietvaros tiks ierīkota meža taka Amatas pamatskolas apkārtnē. Pēc laba darba pienākas pelnīta atpūta - vakars pie ugunskura kopā ar mūziķi, Rīgas domes Kultūras centra programmas vadītāju Arni Miltiņu un dejas "Dinamiskās domas darbnīcas" veterāna, DJ Kārļa, vadībā.
Lekcijās, kas norisināsies brīvā dabā, būs iespēja smelties zināšanas un gūt vērtīgus padomus, kuros dalīsies latviešu žurnālists, publicists un politiķis Ilmārs Latkovskis, radio 101 dīdžejs Toms Grēviņš, reklāmas aģentūras TBWA/Latvija radošais direktors Mārtiņš Ķibilds, TV dīva, humoriste, pasaules mūzikas festivāla PORT sabiedrisko attiecību vadītāja, komandas veidošanas trenere Jana Kalniņa. Par jaunākajām sabiedrisko attiecību tendencēm pastāstīs aģentūras "Deep White" vadītāja Egle Klekere, par aktualitātēm sociālo mediju sfērā ziņos "Inspired Digital" vadītājs Artūrs Mednis, un praktiskus padomus sabiedrisko attiecību kampaņu veidošanā sniegs Līdsas Universitātes profesore, vairāku grāmatu autore Anne Gregorija. Plānota arī Latvijas Valsts prezidenta Andra Bērziņa uzruna.
Pēc lekcijām dalībnieki savas teorētiskās zināšanas un jauniegūto informāciju varēs pielietot praksē, veidojot reālas sabiedrisko attiecību kampaņas uzņēmumiem. Darba grupas pārraudzīs sabiedrisko attiecību profesionāļi un uzņēmumu pārstāvji, bet rezultātu vērtēs žūrijas komisija. Iepriekšējos gados "Dinamiskās domas darbnīcā" radītās idejas tagad realizējušās tagadējā portāla studentlife.lv dizainā, personalizētajās bakas norēķinu kartēs "Mana dizaina karte", A/S Rīgas satiksme pakalpojumu modernizēšanas, Cūkmena, "Zaļās karotītes", "Mamma daba" kampaņās u.c.
"Dinamiskās domas darbnīca" organizatori ir parūpējušies, lai dalībniekiem būtu iespēja piedalīties sportiskās aktivitātēs un veikt uzdevumus, kas veicina savstarpēju sadarbību, iepazīšanos, kontaktu dibināšanu un nākamo darba devēju iepazīšanu.
Ja esi aktīvs, zinātkārs un vēlies radoši izpausties, piesakies "Dinamiskās domas darbnīcai" mūsu mājaslapā www.dddarbnica.lv.
Seko Dinamiskās domas darbnīcai www.draugiem.lv/dddarbnica/ un twitter.com/dddarbnica/.
Garminzmdq
XVII century was Nicholas Jarry <fr>.Weaponhpn
Hi, ego volo scire vestri pretium.OliviaSax