Mediju aģentūra Inspired netradicionālā veidā uzsākusi darbinieka meklēšanu
Mediju aģentūra Inspired, 06.09.2010., 19:54Lai atrastu piemērotāko darbinieku analītiķa amatam, mediju aģentūra Inspired uzsākusi kampaņu "Nolauz Kļaviņu!", kuras ietvaros ikviens aicināts pārspēt esošo analītiķi Jāni Kļaviņu, precīzāk un ātrāk atbildot uz populārzinātniskā žurnāla Ilustrētās Zinātnes jautājumiem un vienkāršotiem loģikas uzdevumiem interneta lapā www.nolauzklavinu.lv.
Trīs konkursa dalībniekiem, kam izdosies nolauzt Kļaviņu, atbildot uz jautājumiem precīzāk un ātrāk, iegūs žurnāla Ilustrētās Zinātnes gada abonementu.
Savukārt, tie konkursa dalībnieki, kas būs atzīmējuši, ka vēlas kandidēt analītiķa amatam mediju aģentūrā un būs nolauzuši vai gandrīz nolauzuši analītiķi Kļaviņu, varēs piedalīties konkursa otrajā un trešajā kārtā, kur tiks pārbaudīta kandidātu spēja orientēties datu masīvos, datu vizualizēšanā, kā arī vērtēta dalībnieku atbilstība Inspired "ķīmijai". Tas kandidāts, kurš būs veiksmīgāk nolauzis Kļaviņu, saņems piedāvājumu nomainīt Kļaviņu analītiķa amatā.
Inspired patreizējais analītiķis Jānis Kļaviņš: "Dzīves un karjeras gaita mani ved projām no analītiķa amata mediju aģentūrā Inspired, tādēļ ir nepieciešams atrast kādu, kas nāks manā vietā. Analītiķis nav nekāds parastais amats, tādēļ ar vienkāršu darba sludinājumu šoreiz nepietiks. Lai atrastu cilvēku, kas ir cienīgs un spējīgs pārņemt manas funkcijas, esam izveidojuši šo lapu, kurā ikviens varēs iesaistīties sacensībā, kuras galvenā balva ir iespēja "Nolauzt Kļaviņu" un nomainīt mani analītiķa vietā vienā no Latvijas visiedvesmotākajām mediju aģentūrām Inspired!"
Papildus informācija: www.nolauzklavinu.lv.
Eileen
Dear Sir, I am interested in your services please send me more details. ThanksForest
manuscripts held ontoCandyicn