Skandi Auto Rally Team" ar diviem Mitsubishi Lancer WRC startēs "Parex Rally Latvija"
Ģirts Avotiņš, 30.09.2008., 17:34Rallija komandas "Skandi Auto Rally Team", kā jau katru gadu, uz Latvijas rallija čempionātu noslēdzošo posmu "Parex Rally Latvija" ir sagādājusi pārsteigumu saviem faniem un visiem citiem Latvijas rallija līdzjutējiem – pirmo reizi Latvijas rallija vēsturē, pateicoties "Skandi Auto Rally Team" uzticīgajiem atbalstītājiem "GE Money Bank", "Pata AB", "Baltijas Apdrošināšanas Nams", "Castrol" un "Vianor", komanda uz starta stāsies ar divām pilnīgi vienādām pasaules rallija čempionātam piemērotām rallija automašīnām - Mitsubishi Lancer WRC.
Līdz ar iespēju rallijā "Parex Rally Latvija" startēt ar divām Mitsubishi Lancer WRC sporta automašīnām komandas sastāvā ir atgriezies rallija pilots Raimonds Kisiels un stūrmanis Gatis Panavs. Abi šie Latvijā labi pazīstamie sportisti pievienosies Ivaram Vasaraudzim un Valdim Spredzim un rallija trasē dosies ar otru Mitsubishi Lancer WRC rallija automobili.
Raimonds Kisiels iespēju sēsties pie Mitsubishi Lancer WRC sporta automašīnas vadības grožiem komentē: "radās lieliska iespēja sēsties pie Mitsubishi WRC stūres, kas mani ļoti priecē, jo līdz šim esmu braucis ar Subaru, Ford un Škoda WRC klases automašīnām, bet tās visas ir bijušas daudz grūtāk vadāmas par šo rallija automobili, kas man liekas daudz pierastāks un saprotamāks, jo vadāmības ziņā vairāk līdzinās manam vecajam A grupas Mitsubishi rallija automobilim."
"Šai automašīnai ir tikai viens aktīvais diferenciālis un nav elektroniski vadāma sajūga, kā tas, piemēram, bija Škoda Fabia WRC ar kuru startējām rallijā "Kurzeme". Šis auto uz ceļa uzvedas daudz saprotamāk, un nav nepieciešams ļoti ilgs laiks adaptācijai. Man prieks, ka būšu viens no tiem Latvijas sportistiem, kurš braucis ar tik daudz WRC klases rallija automašīnām, rallijā nekā augstvērtīgāka nav," piebilst Gatis Panavs.
Lai sagatavotos rallijam "Parex Rally Latvija", abi "Skandi Auto Rally Team" rallija piloti Anglijā aizvadīja apjomīgu testu sesiju pa ceļiem, kas parasti iekļauti Velsas rallija ātrumposmos. "Anglijā mums gāja ļoti labi – sapratu kā ir jābrauc ar šo automašīnu un pieradu pie tās vadības, kā arī Pirelli rallija riepām, kuras līdz šim nekad nebiju izmantojis. Interesanti bija arī iepazīties ar Velsas ātrumposmu segumu – tas nepieļauj kļūdas un liek ieturēt precīzu trajektoriju. Domāju, ka gaidāmajā rallijā tomēr būs daudz grūtāk kā aizvadītajos testos, jo ātrumposmi būs daudz garāki un liela nozīme būs tam kā tiksim galā ar stenogrammu," stāsta Raimonds Kisiels. "Šie testi Lielbritānijā arī man bija lieliska iespēja atsvaidzināt zināšanas un iemaņas pirms gaidāmā rallija," piebilst Ivars Vasaraudzis. Ņemot vērā, ka "Parex Rally Latvija" pirmajā dienā būs tikai asfalta ātrumposmi, "Skandi Auto Rally Team" vēl pirms starta šajā rallijā veiks testus uz asfaltētiem ceļiem.
Neskatoties uz to, ka Ivars Vasaraudzis ar Valdi Spredzi jau iepriekšējos rallijos ir izcīnījuši pietiekami daudz punktus, lai kļūtu par Latvijas kausa ieguvējiem A Plus ieskaitē, ekipāža ir apņēmības pilna cīnīties par kārtējo uzvaru. "Mūsu mērķis ir uzvarēt un parādīt ko spēj Mitsubishi Lancer WRC rallija automašīna, kā arī cīnīties par uzvaru čempionāta komandu ieskaitē," atklāj Valdis Spredzis. Otras ekipāžas sportisti, prognozējot rezultātus, ir daudz piesardzīgāki. "Par rezultātu nedomāju, un to ir grūti prognozēt. Brauksim iespēju robežās, mums nav par ko cīnīties, jo nebraucam pilnu sezonu," stāsta Raimonds Kisiels. Arī Gatis Panavs apstiprina: "Mums nav mērķis kādam kaut ko pierādīt, kur nu vēl iesaistīties cīņā par sekunžu desmitdaļām."
"Parex Rally Latvija" notiks 4. un 5. oktobrī – pirmajā dienā tas vīsies pa Jūrmalas asfaltētajiem celiņiem, taču nākamajā dienā pārcelsies uz Cēsu un Madonas rajona ātrajiem un viltīgajiem ātrumposmiem. "Šis būs ļoti interesants rallijs – pirmajā dienā, neraksturīgi Latvijas rallijiem, iekļauti vairāk kā piecpadsmit kilometri ātrumposmu pa asfaltētiem ceļiem. Arī otrajā dienā klasiskie ātrumposmi Madonas apkārtnē būs ļoti interesanti," atklāj Valdis Spredzis.
Raimonds Kisiels iespēju sēsties pie Mitsubishi Lancer WRC sporta automašīnas vadības grožiem komentē: "radās lieliska iespēja sēsties pie Mitsubishi WRC stūres, kas mani ļoti priecē, jo līdz šim esmu braucis ar Subaru, Ford un Škoda WRC klases automašīnām, bet tās visas ir bijušas daudz grūtāk vadāmas par šo rallija automobili, kas man liekas daudz pierastāks un saprotamāks, jo vadāmības ziņā vairāk līdzinās manam vecajam A grupas Mitsubishi rallija automobilim."
"Šai automašīnai ir tikai viens aktīvais diferenciālis un nav elektroniski vadāma sajūga, kā tas, piemēram, bija Škoda Fabia WRC ar kuru startējām rallijā "Kurzeme". Šis auto uz ceļa uzvedas daudz saprotamāk, un nav nepieciešams ļoti ilgs laiks adaptācijai. Man prieks, ka būšu viens no tiem Latvijas sportistiem, kurš braucis ar tik daudz WRC klases rallija automašīnām, rallijā nekā augstvērtīgāka nav," piebilst Gatis Panavs.
Lai sagatavotos rallijam "Parex Rally Latvija", abi "Skandi Auto Rally Team" rallija piloti Anglijā aizvadīja apjomīgu testu sesiju pa ceļiem, kas parasti iekļauti Velsas rallija ātrumposmos. "Anglijā mums gāja ļoti labi – sapratu kā ir jābrauc ar šo automašīnu un pieradu pie tās vadības, kā arī Pirelli rallija riepām, kuras līdz šim nekad nebiju izmantojis. Interesanti bija arī iepazīties ar Velsas ātrumposmu segumu – tas nepieļauj kļūdas un liek ieturēt precīzu trajektoriju. Domāju, ka gaidāmajā rallijā tomēr būs daudz grūtāk kā aizvadītajos testos, jo ātrumposmi būs daudz garāki un liela nozīme būs tam kā tiksim galā ar stenogrammu," stāsta Raimonds Kisiels. "Šie testi Lielbritānijā arī man bija lieliska iespēja atsvaidzināt zināšanas un iemaņas pirms gaidāmā rallija," piebilst Ivars Vasaraudzis. Ņemot vērā, ka "Parex Rally Latvija" pirmajā dienā būs tikai asfalta ātrumposmi, "Skandi Auto Rally Team" vēl pirms starta šajā rallijā veiks testus uz asfaltētiem ceļiem.
Neskatoties uz to, ka Ivars Vasaraudzis ar Valdi Spredzi jau iepriekšējos rallijos ir izcīnījuši pietiekami daudz punktus, lai kļūtu par Latvijas kausa ieguvējiem A Plus ieskaitē, ekipāža ir apņēmības pilna cīnīties par kārtējo uzvaru. "Mūsu mērķis ir uzvarēt un parādīt ko spēj Mitsubishi Lancer WRC rallija automašīna, kā arī cīnīties par uzvaru čempionāta komandu ieskaitē," atklāj Valdis Spredzis. Otras ekipāžas sportisti, prognozējot rezultātus, ir daudz piesardzīgāki. "Par rezultātu nedomāju, un to ir grūti prognozēt. Brauksim iespēju robežās, mums nav par ko cīnīties, jo nebraucam pilnu sezonu," stāsta Raimonds Kisiels. Arī Gatis Panavs apstiprina: "Mums nav mērķis kādam kaut ko pierādīt, kur nu vēl iesaistīties cīņā par sekunžu desmitdaļām."
"Parex Rally Latvija" notiks 4. un 5. oktobrī – pirmajā dienā tas vīsies pa Jūrmalas asfaltētajiem celiņiem, taču nākamajā dienā pārcelsies uz Cēsu un Madonas rajona ātrajiem un viltīgajiem ātrumposmiem. "Šis būs ļoti interesants rallijs – pirmajā dienā, neraksturīgi Latvijas rallijiem, iekļauti vairāk kā piecpadsmit kilometri ātrumposmu pa asfaltētiem ceļiem. Arī otrajā dienā klasiskie ātrumposmi Madonas apkārtnē būs ļoti interesanti," atklāj Valdis Spredzis.
Aktualitātes forumā
Padalies priekā
You have very nice post and pictures, please have
a look at our photo tours in the temples of Angkor
Margarito
It’s so refreshing to read quality content!zerkalo gold casino
Loved every bit of this post, thank you!gold kazino sait