Februārī nominēta sliktākā reklāma Badad.lv pastāvēšanas vēsturē

Sanita Rībena, 05.03.2008., 08:24

2008. gada februārī Badad.lv ir konstatējis Badad.lv pastāvēšanas vēsturē sliktāko reklāmu, kuras vidējais vērtējums pēc 70 balsotāju domām 4,8 - tas ir „Urinal” TV klips.

Februāra TOP 10 

Turpinot cīņu ar sliktu reklāmu, Badad.lv ir apkopojis sliktākās reklāmas februārī: šādās nominācijās - sliktākā reklāma presē, sliktākā izpārdošanas reklāma, sliktākā reklāma logo / identitātes kategorijā, sliktākā reklāma internetā, sliktākais TV klips un sliktākā vides reklāma.

Sliktākais TV klips - „Urinal”

Andris Akmentiņš, Badad.lv eksperts: „Badad.lv vērtējumu čempions ar 4,8! punktiem ir ārēji „normāls” klips TV „Urinal” .Tas pat balstās uz tīri sakarīgu ideju, kā dabiski nokļūt līdz sarunai par intīmas dabas produktu. Muitas kontrole, apsveicami! Taču pārējais, šķiet, darīts ar mērķi ieriebt savai idejai, ieskaitot lomu sadali un jo īpaši aktieru tēlojumu.

Rezultātā mēs it kā dodam solījumu skatītājam (dabiska vide), bet pēc tam sabradājam savu solījumu (murgaini deklaratīvā runa kamerā). Pat drausmīga ideja konsekventā izpildē nesasniegtu to efektu, kas rodas pieviltu solījumu rezultātā.”

Sliktākā reklāma presē - apavu veikala „Aleksandra” izpārdošanas kampaņa

Ar putukrējumu sejā nosmērējusies mazā mulatu meitenīte neraisa izjūtas par to, ka Aleksandra veikalā ir izpārdošana, pie kam nav skaidrības par reklāmā redzamo objektu nozīmi un vizuālā risinājuma saistību ar atlaidēm veikalā. Gaidām nākošo veikala Aleksandra trīspakāpju izpārdošanas kampaņu!

Andris Akmentiņš, Badad.lv eksperts: „Drukāto darbu konkurencē pirmā vieta nav gājusi secen putukrējuma kurpju stāstam. Tas ir labs apliecinājums, ka mēs vēl meklējam savu unikālo reklāmas pieeju pasaulē. Lai darbu uzlabotu, es tomēr ieteiktu izvēlēties, kādu sajūtu īsti gribas radīt - vai tā ir putukrējuma spiešanās starp kāju pirkstiem, uzvelkot kurpes, vai lietotas ādas garša mutē, ēdot desertu.”

Sliktākā logo/identitātes kategorijā - G4S

Andris Akmentiņš, Badad.lv eksperts: „Emocionāli noteikti vecā FALCK identitāte bija pievilcīgāka. Kā lietotājam man negribētos mainīt uzlīmes uz dzīvokļa loga, lai grafiski tīro ērgli aizstātu aptuvens rēbuss bez nozīmes, taču pieņemu, ka pašam uzņēmumam vienots nosaukums atvieglo dzīvi vai palīdz sasniegt citus mērķus.”

Sliktākā reklāma internetā - Jauns birojs Rīgā „Putniņš klusē”

Andris Akmentiņš, Badad.lv eksperts: „Šajā gadījumā apsveicama ir drosme atšķirties un būt citādiem. Diemžēl logo jau sākotnēji ir pārslogots ar vēlmi pastāstīt maksimāli daudz, jebkurš no elementiem varētu būt logotips pats par sevi. Lai veidotu dinamisku logo, izejas punktam tomēr jābūt stingrāk nofiksētam, jo spēles pamatā ir spēja atgādināt cilvēkam oriģinālo logo.

Konkrēto piemēru nav vērts testēt - vienkārši iegāzis neprasmīgāks izpildītājs. Jo diez vai šeit domāts fenikss, kuram sakarā ar jauno Rīgas biroju pienākusi mirstamā stunda…”

Sliktākā vides reklāma - „Cirks”

Andris Akmentiņš, Badad.lv eksperts: „Mūsu viedoklis par reklāmu Rietumos joprojām ir piepacelts, jo biežāk skatām konkursos un žurnālos izceltos labākos darbus. Apmeklējot kādu valsti, tāpat var atklāt ne mazums Badad.lv cienīgu šedevru. Tomēr dominē informējoša, praktiska, nepārgudrīta reklāma (par tādas eksistenci esam tā kā piemirsuši).

Reklāma ārpus Latvijas joprojām vairāk atgādina tēmēšanas, domas un emociju koncentrēšanas mākslu, lai sasniegtu noteiktu mērķi tirgū. Arī tad, ja „stāsts” ir absurds vai sirreāls, tas tiek pastāstīts, un stāstam izmantotie līdzekļi „nesper cits citam pa potītēm”, arī reklāmas autora kompleksi netraucē vērotājam iekļūt stāsta (produkta) pasaulē. No šī viedokļa vides uzvarētājam cirka plakātam problēmu nav, tas vienkārši atrodas citas valsts un gaumes teritorijā, nekā vairumam vērtētāju.

Svaigā iespaidā no Diseldorfas EUROSHOP izstādes jāpiebilst vēl viena tendence - atrašanās „domas provincē” nav tikai Latvijas īpatnība, šādam stāvoklim tuvojas visa Eiropa. Situāciju labi raksturo joks kādā stendā ar drukātu plakātu „Swiss avantgarde since 1864”, kuram virsū novietota uz pusēm pārlocīta A4 lapa, uz kuras ar zīmuli uzskribelēts „100% made in China”.”


3 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Jokerz (jokerz@debil.lv), 05.03.2008. 08:54:44 (ip:78.84.254.230)
Komentāra reitings: 1.829

Vismaz atsauces uz video varēja salikt.

rxx, 05.03.2008. 21:11:56
Komentāra reitings: 1.829

Badad.lv ir arī pats video pa tiešo skatāms. Tagad visi pieraduši, ka atliek tikai klikšķināt un nedomāt...

jaba (jojo@inbox.lv), 27.11.2010. 12:34:08 (ip:46.109.54.154)
Komentāra reitings: 0

www.rigamedia.lv
reklāmas piekabes
mobilie reklāmas stendi
mobilā reklāma
reklāma uz piekabēm
efektīvākā vides reklāma

Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Padalies priekā
books in ancient times was papyrus

Batteryqnk

Every word of this post conveys a deep understanding of the current situation in society :: ---- Like 6067

Phoenixefp

The more information a person learns about the world, the more they realize how much is still unknown

Lorduet


ienāktreģistrēties