Skolēnu reklāmas gūst profesionāļu atzinību

JAL sabiedrisko attiecību vadītāja Elīna Kuzmina, 14.04.2008., 07:29

Piektdien, 11.aprīlī, kinoteātrī „Rīga” valdīja „Cita Holivuda”, un pasākuma zvaigznes bija biedrības Junior Achievement - Latvija (JAL) skolēnu reklāmas konkursa laureāti, kuru veidotās reklāmas guva atzinību šīs jomas profesionāļu vidū.

Globālā sasilšana, 1. vieta Matīss FaustsJAL konkurss „Tava reklāma” jau divpadsmito gadu skolēniem visā Latvijā ļāva iejusties reklāmas veidotāju lomās, pārbaudīt savas radošās prasmes, parādīt citiem savu izdomu un paust savu viedokli. Šajā mācību gadā skolēni savas reklāmas idejas varēja iesniegt piecās uzdevumu grupās, un kopumā konkursam tika saņemti gandrīz 900 darbi.

Uz konkursa laureātu apbalvošanas ceremoniju „Cita Holivuda” bija ieradušies labāko darbu autori no Aizputes, Cēsu, Dobeles, Jelgavas, Jēkabpils, Limbažu, Madonas, Preiļu un Rīgas skolām.

Par labāko ideju vides reklāmai par tēmu „Globālā sasilšana” Latvijas valsts meži, SEB bankas, JAL, laikraksta Diena un ClearChannel Latvija žūrijas komanda atzina Aizputes vidusskolas skolēna Matīsa Fausta darbu. Šis darbs arī saņēma vienu no starptautiskā reklāmas konkursa „Golden Hammer” organizatoru īpašajām simpātiju balvām, kā arī drīzumā būs redzams uz vides reklāmas stendiem Latvijas lielākajās pilsētās.

Uzdevumu grupā SEB bankas „Studentu Bankas informatīvā kampaņa” vispārliecinošākā ideja, 1.vieta un īpaša prēmija - Līvai Detkovai no Madonas Valsts ģimnāzijas.

JAL un Microsoft Latvia uzdevuma grupā „Izveido reklāmu sev!” tika pasniegtas divas uzvarētāju balvas. 5.-9.klašu grupā 1.vieta par pārliecinošu prezentāciju Austrim Štālam no Jelgavas Spīdolas ģimnāzijas, un 10.-12.klašu grupā 1.vieta par labi izstrādātu mājas lapu kā savu reklāmu Jevgēņijam Stebakovam un Marijai Krilovai no Rīgas Klasiskā ģimnāzijas.

Vislabākā reklāma un 1.vieta uzdevumam „Junior Achievement - Latvija jaunietis darbībā” 5.-9.klašu grupā aizceļoja Jelgavas Spīdolas skolniecēm Kristiānai Sālzirnei, Intai Nasirai, Līvai Kenklei un Paulai Buškevicai, savukārt, 10.-12.klašu grupā 1.vieta - Ritai Kubuliņai, Sanitai Urbo un Kristapam Seilim no Rīgas Komercģimnāzijas.

DEAC uzdevumam „Elektroniskās dienasgrāmatas reklāma internetā” pēc sīvas konkurences 1.vieta arī Rīgas Komercģimnāzijas aktīvajiem jauniešiem - Ritai Kubuliņai, Sanitai Ubro un Kristapam Seilim.

Starptautiskā reklāmas profesionāļu konkursa „Golden Hammer” organizatoru īpašas simpātiju balvas no visiem konkursa uzdevumiem iesūtītajiem darbiem arī Jolantai Ludvigai un Kristīnei Puriņai no Limbažu 3.vidusskolas. Zanei Lapiņai un Kristapam Austeram no Rīgas 3.vidusskolas un Jeļenai Mironovai no Līvānu 2.vidusskolas.

Pēc pasākuma konkursa darbu vērtētāji atzina, ka jaunieši patīkami pārsteidza ar savām reklāmas idejām un interesanto skatījumu uz lietām un apkārt notiekošajiem procesiem.

Pilns konkursa uzvarētāju saraksts, labākās reklāmas un papildus informācija par konkursu atrodama biedrības JAL vortālā www.pirmaismiljons.lv 


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā
All time cool 000*** hc.lv

OYzeoADrpe

Hello from LeadsMax.biz!! We are shutting down and have made all our data available for all the countries! Come check us out and search your business and consumer data for free LeadsMax.biz

Leads

All time cool 000*** rus.hc.lv

bcXGUUIbmo


ienāktreģistrēties