Reklāmas ģēnijs Sers Džons Hegartijs: kā radīt izcilas idejas?
Zane Bērziņa, 13.01.2009., 09:07Pirmdien, 19. janvārī plkst. 17:00 kinoteātrī KSuns – (Elizabetes ielā 83/85, Rīgā) pēc Latvian Art Directors Club (LADC) ielūguma semināru "Izcila darba nosacījumi" (What Makes Great Work?) vadīs pasaulē pazīstamais radošais direktors Sers Džons Hegartijs.
Viņš savā seminārā akcentēs veiksmīgas radošās idejas pamatprincipus, kā arī demonstrēs un analizēs pasaules labākās reklāmas prakses piemērus.
"Reklāmai jārada iekāre. Ir jāliek cilvēkiem vēlēties konkrēto produktu. Agrāk galvenais arguments, kā to panākt, bija akcentēt atšķirību, preces vai produkta īpašās sastāvdaļas. Šobrīd tieši iekāre ir veids, kā komunicēt ar patērētāju. Un tas ir gaumes jautājums – kā to labāk izmantot. Izsmalcināta gaume ir ļoti svarīga un to nevar iemācīt," stāsta Hegartijs,
Tomēr mācīties Hegartijs iesaka caur diskusijām, debatēm un prakses piemēriem, analizējot to, ko ir radījuši citi, kā arī ņemot vērā citu veiksmes un neveiksmes. Tieši tāpēc savos semināros Hegartijs izmanto ne tik daudz teoriju, kā balstās uz jau reāliem, pasaulē atzītiem reklāmu paraugiem.
Reklāmas aģentūras !MOOZ radošais direktors Ēriks Stendzenieks par Sera Džona Hegartija personību, kā arī viņa gaidāmo semināru Rīgā stāsta: "Dizaina guru Diks Povells, kurš projektē kosmosa kuģus Ričardam Brensonam un kurš arī lasīja lekciju LADC pagājušajā gadā, jautāts par to, vai nevar palīdzēt ar Džona Hegartija kontaktiem, atbildēja: "Es varu, bet brīdinu - jūs nekad mūžā nedabūsies Džonu uz Latviju. Viņš ir pārāk liela mēroga zvaigzne. Kā Miks Džegers. Viņš pat izskatās pēc Mika." Tad mēs aizrakstījām Seram Džonam un pastāstījām, ko Diks Povells teica. Viņš sāka smieties un atbildēja: "Of course, I'd love to come!""
Radošais direktors Sers Džons Hegartijs darbojies tādos pasaulē zināmās reklāmas aģentūrās kā Saatchi&Saatchi un TBWA Londonā. 1982. gadā viņš kopā ar domubiedriem izveidoja reklāmas aģentūru Bartle Bogle Hegarty (BBH), kura jau piecas reizes ir ieguvusi prestižā žurnāla Campaign gada aģentūras titulu, kā arī divus gadus pēc kārtas – gada aģentūras nomināciju Kannu reklāmas konkursā. Viņš strādājis ar tādiem atpazīstamiem zīmoliem kā Audi, Levi’s, LG, un Smirnoff.
Sers Džons Hegartijs saņēmis D&AD President's apbalvojumu par izciliem sasniegumiem reklāmas nozarē. Savukārt 2005. gada maijā starptautiskajā reklāmas festivālā Clio viņš ieguvis balvu par mūža ieguldījumu reklāmas nozarē.
Hegartijs ir vienīgais cilvēks pasaulē, kurš par īpašu ieguldījumu reklāmas un mārketinga nozares attīstībā, 2007. gadā ieguvis Sera titulu un ticis iecelts bruņinieka kārtā. Sera Džona Hegartija vārds rotā One Club, kā arī Art Directors Club slavas zāles Ņujorkā.
Dalību seminārā lūdzam pieteikt līdz 18. janvārim (ieskaitot), zvanot Ilzei Meirupskai pa tālruni 28377234 vai rakstot uz e-pastu ilzem@deepwhite.lv. Lekcijas - semināra dalības maksa Ls 80, LADC biedriem Ls 35. Lekcija – seminārs ilgs no plkst. 17:00 līdz 19:00.
Angelia
дом пенсионеров в крыму <a href=www.xn-----2-53dwibb3a5adehvkaijkcgoft4dwa1orb.xn--p1ai>дом пенсионеров в крыму</a> .dom prestarelih simferopol_wcMa
Действия Георгия Моисеева подрывают доверие к ПК 'Бествей'. Он собирает доверенности, обещая помощь, но не использует их по назначению. Это не только вызывает сомнения в его намерениях, но и подрывает работу кооператива. Пайщики заслуживают прозрачности, а не манипуляций!JosephSlaft