Reklāmas Rīmu Nakts jubilejas pasākums beidzies
Aija Garoza , 05.11.2007., 09:59Reklāmas Rīmu Nakts jubilejas pasākumu Kongresu namā apmeklēja gandrīz 2000 skatītāju.
Piektdien, 2. novembrī, Rīgas Kongresu namā notika jau desmitais reklāmas klipu festivāls Latvijā - Reklāmas Rīmu Nakts.
Reklāmas Rīmu nakts 10 gadu jubilejas pasākumu apmeklēja gandrīz 2000 skatītāju, no kuriem daudzi ir kļuvuši jau par Reklāmas Rīmu nakts regulārajiem apmeklētājiem. Pasākuma laikā tika dzirdēts viedoklis, ka šī esot bijusi viena no pēdējo gadu interesantākajām Rīmu naktīm un ka ar nepacietību tikšot gaidītas nākamās Rīmas, lai atkal baudītu organizatoru piedāvātos reklāmas klipus un atraktīvās izklaides reklāmas klipu skates starplaikos.
„Reklāmas Rīmu nakts ar šo - jautro, plaši apmeklēto un jubilejas - desmito pasākumu noslēdza zināmu posmu. Bijām aicinājuši kopā visus, kas palīdzējuši pasākumam kļūt par ikgadēju un gaidītu pasākumu. Taču tagad šie 10 gadi ir pagātne un jau nākošajā gadā apmeklētājus sagaidīs jauna un, jācer, citāda un vēl interesantāka reklāmas rīmu nakts. Paldies visiem, kas bijuši ar mums kopā šos 10 gadus un aicinām līdzi aizraujošā ceļojumā ar Reklāmas Rīmu nakti 2008. gadā,” sacīja Mārcis Gulbis, projekta producents („Untitled Unlimited”)
Šī gada Reklāmas Rīmu Naktī skatītāji varēja ielūkoties vairāk nekā 500 reklāmas klipos no Beļģijas un Šveices, redzēt Madonnu viņas vīra Gaja Ričija uzņemtajā reklāmā, pēdējās Volkswagen automašīnu reklāmas kampaņas, kā arī daudzu pazīstamu kinorežisoru Parīzē uzņemtās reklāmas. Īpaša vērība tika veltīta itāļu 60.gadu reklāmas kino, franču kinorežisora Žana Kunāna uzņemtajiem reklāmas klipiem, kā arī Francijas abstraktās animācijas reklāmas kino no 50-tajiem gadiem. Bija skatāms arī kolekcijas vecākais reklāmas klips, kā arī Reklāmas Rīmu kulta filmas.
Reklāmas Rīmu nakts starplaikos pasākuma apmeklētājiem bija sarūpētas daudz dažādas izklaides. Par dejām rūpējās apvienības Jaffa Riga dīdžejs Arturs Mednis, Baltic Indoor Communications piedāja „Kas Kur Kad” virtuālo futbolu, Jägermeister ne tikai uzsauca reklāmu skatītājiem pirmo welcome dzērienu, bet arī piedāvāja izspēlēt laimīgo kauliņu spēli, kuras dalībnieki varēja laimēt dažādas pārsteiguma balvas. Ikviens varēja piedalīties OPEN ART netradicionālo reklāmas bilžu un saukļu konkursā. Jaukas balvas varēja laimēt arī kopā ar ACME SMS filmu konkursu, savukārt gardu kafiju nobaudīt piedāvāja King Coffee Service un Narvesen. Uz romantiskām izklaidēm pasākuma apmeklētājus vilināja arī seksīgās meitenes no SHARK, savukārt daiļās FHM pārstāves piedāvāja svilpītes, ar kurām skatītāji aktīvi pauda savu attieksmi pret redzētajām reklāmām.
Pēc reklāmas klipu skates izturīgākos RRN apmeklētāji tika laipni gaidīti pasākuma afterparty Reklāmas Bārā, kur jautrība turpinājās līdz pat rīta gaismai.
Phoenixefp
The more information a person learns about the world, the more they realize how much is still unknownLorduet
осушитель для компрессора москва <a href=www.sk-kompressor.ru/>www.sk-kompressor.ru/</a> .osyshitel dlya kompressora_mdPt