MTV tagad arī savs lielveikals
Ilze Jansone, 26.03.2007., 10:57MTV nav tikai mūzikas vai izklaides kanāls, MTV tagad ir arī savs lielveikals ar jaunāko mūziku, modi, kino, šoviem, slavenībām, tusiņiem, prezentācijām, mūziķiem, blondīnēm un viņu visu attiecībām, mašīnām un tehnoloģijas brīnumiem tā plauktos. "MTV Supermercado" saimniece un pavēlniece ir Žanete Skarule.
2007.gada 23.martā: MTV tagad ir pašam savs lielveikals, bet Žanetei Skarulei pašai savs raidījums, kurā saimniekot. MTV piedāvā jaunu vietējo raidījumu „MTV Supermercado”, kurā pieejamas tikai pašas jaukākās, svaigākās un stilīgākās vietējās un importa preces. „MTV Supermercado” ir atvērts piektdienās 18:00, sestdienās 16:00, svētdienās 13:00 un pirmdienās 14:00.
„MTV Supermercado” ir raidījums par jauniešiem aktuālām lietām – intervijas ar mūzikas zvaigznēm, jaunākie notikumi slavenību dzīvē un mīlā, reportāžas no koncertiem, šoviem un to aizkulisēm, dažādu jaunu tehnoloģisku brīnumu testēšana un izmēģināšana, kino jaunumi, kā arī vairāki konkursi ar lieliskām un pavisam svaigām balvām no mūzikas izdevniecībām. Tikai „MTV Supermercado” iespējams ‘iegādāties’ disku vai DVD, kas parastajos veikalos būs pieejams tikai pēc nedēļas.
„Lielveikals „MTV Supermercado” ir fantastiska vieta, jo tajā ir viss, kas interesē jauniešus. „Supermercado” varētu salīdzināt ar augsto modi – to var redzēt un baudīt, bet nevar īsti aizsniegt. „MTV Supermercado” katram jaunietim ir pieejamas visas aktuālākās lietas – moblie telefoni, skaistas un ātras mašīnas, mode un stils. Lielākā daļa jauniešu šīs lietas reāli nevarēs atļauties iegādāties vēl ilgi, bet viņi vienmēr varēs par tām uzzināt „MTV Supermercado”,” saka raidījuma vadītāja Žanete Skarule.
„Jaunais raidījums „MTV Supermercado” pilnībā ir vietējais produkts – ražots un iepakots Baltijā,” saka MTV Latvija direktore Liliāna Ozoliņa. „Tā šobrīd ir arī lielākā MTV investīcija kādā raidījumā. „MTV Supermercado” ir adaptēts raidījums, kas, piemēram, MTV Nordic spējis būt populārākais raidījums piecu gadu garumā,” saka Liliāna Ozoliņa.
Šobrīd MTV programmā ir 25 – 30 % vietējo raidījumu, šovu un mūzikas bloku. Vietējie mūzikas klipi MTV ēterā šobrīd sastāda 5%, bet līdz gada beigām vietējiem mūziķiem būs atvēlēti jau 10% programmas.
Turpinājums sekos. Izbaudi!
Batteryqnk
Every word of this post conveys a deep understanding of the current situation in society :: ---- Like 6067Phoenixefp
The more information a person learns about the world, the more they realize how much is still unknownLorduet