JAL jau 12. gadu par radošām un inovatīvām reklāmas idejām!
Jānis Grandāns, Junior Achievement – Latvija mārketinga vadītājs, 20.03.2009., 18:10Šā gada 25. martā kinoteātra "Rīga" Mazajā zālē norisināsies reklāmas ideju konkursa "Tava Reklāma" noslēguma ceremoniju "Cita Holivuda", ko nu jau 12. gadu pēc kārtas organizē biznesa izglītības biedrība Junior Achievement – Latvija (JAL).
Konkurss ir lieliska iespēja skolēniem attīstīt un pilnveidot savas radošās prasmes, kā arī iegūt vērtīgas balvas no reklāmas uzdevumu devējiem, savukārt reklāmas uzdevumu devējiem tiek dota iespēja izmantot saņemtos reklāmas darbus savām reklāmas idejām ikdienā.
Šogad konkursam tikai iesūtīti vairāk kā 600 reklāmas darbu, no kuriem 130 tika veltīti vides tēmai, par ko nu jau ceturto gadu pēc kārtas aicina domāt Latvijas Valsts meži, SEB banka un Clear Channel Latvia. Labākais no šiem 130 darbiem, kas šogad atspoguļoja ideju par sabiedrības iesaistīšanos mežu talkās, pavasarī tiks izvietots Clear Channel Latvia vides reklāmas stendos visā Latvijā.
Papildus vides tēmai veltītām reklāmām, JAL sadarbības partneri un draugi aicināja radīt oriģinālas un aizraujošas idejas arī par citiem tematiem - DEAC skolēnus aicināja veidot video reklāmas par DEAC jauno datu centru "Rīga"; Coca-Cola HBC Latvija deva praktisku reklāmas uzdevumu – sniegt ieteikumus sulu kategorijas pārdošanas rādītāju uzlabošanai. Tāpat skolēni varēja domāt reklāmas ieteikumus pilna servisa restorāniem Latvijā.
SEB banka aicināja jauniešus domāt laikus par savām vecumdienām, radot oriģinālas idejas pensiju kampaņas reklāmai. Savukārt Microsoft Latvia, turpinot rūpēties par bērnu drošību internetā, aicināja skolēnus veidot aizraujošos video rullīšos atspoguļot idejas, kādā veidā būtu iespējams internetu lietot droši.
Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (RSEBAA) skolēniem piedāvāja ne tikai interesantu uzdevumu – izstrādāt interneta baneri "Es – students", bet arī īpašu balvu - labākajam idejas autoram budžeta vietu pirmajā studiju gadā augstskolas piedāvātajā profesionālajā bakalaura studiju programmā "Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžments".
Visbeidzot, arī JAL skolēniem piedāvāja iespēju veidot video rullīšus. Šogad JAL uzdevums bija "Mācies, darot!", kas ir arī JAL moto.
Konkursa noslēguma ceremonijas laikā JAL sadarbības partneri - starptautiskā reklāmas konkursa organizētāji "Golden Hammer" un mediju aģentūra "A.W.Olsen&Partners" - piešķirs savas simpātiju balvas labākajiem reklāmas darbu autoriem.
Tāpat pasākumā notiks arī JAL un SEB bankas rīkotās "Ēnu dienas 2009" labāko Ēnu devēju nominēšana, kā arī tiks prezentēts pētījums par Ēnu dienas rezultātiem. Balvas tiks piešķirtas arī labākajiem Ēnu dienas foto un video konkursa darbiem, kuras ir sarūpējuši SEB banka un Studentlife.lv
JAL izsaka pateicību visiem reklāmas devējiem un kino "Rīga" par atbalstu pasākuma organizēšanā.
Par konkursu
Konkurss ir lieliska iespēja pārbaudīt savas spējas reklāmas veidošanā, tas ir veids, kā ikviens skolēns var pārliecināties pats un parādīt citiem savu izdomu un padarīt savu dzīvi interesantāku!
Konkursa uzdevumos Junior Achievement - Latvija (JAL) partneri piedāvā veidot produktu un pakalpojumu reklāmas, bet JAL katru gadu izvirza citu aktuālo tēmu Sociālajai reklāmai. Konkursa laikā skolēniem ir iespēja aplūkot labāko konkursa darbu izstādi, noklausīties Latvijā pazīstamu reklāmas darbinieku prezentācijas, kā arī vērot pasaules labāko un asprātīgāko reklāmu videoklipus. Konkursā "Tava reklāma" var piedalīties JAL dalībskolu 5.-9. un 10.-12.klašu skolēni.
Par JAL
Junior Achievement – Latvija ir JA-YE dalīborganizācija, kuras mērķi un filozofija atbilst idejai par jauniešu biznesa izglītību, inovācijām uzņēmējdarbībā, sociālo atbildību un rūpēm par Latvijas nākotni, kura Latvijā darbojas jau 17. gadus.
Denice
Ola, quería saber o seu prezo.DavidSax
Срочный вывод из запоя в Самаре — профессиональная помощь нарколога с выездом вывод из запоя вызов <a href=vyvod-iz-zapoya-rehab.ru>vyvod-iz-zapoya-rehab.ru</a> .vrach_vyvod_iz_zapoya_ygMn