"ADwards 2009" žūrijā darbosies pasaulē ievērojamākie reklāmas speciālisti

Zane Bērziņa, 05.03.2009., 22:28

Radošās izcilības festivālam "ADwards 2009", kas šogad norisināsies 19. martā, iesniegtos darbus vērtēs kompetenta žūrija, kuras pārstāvji būs pasaulē pazīstamākie reklāmas speciālisti. Kopā ar Latvijas vadošo reklāmas aģentūru vadītājiem, ārzemju žūrijas pārstāvji noteiks un ar ADwards ordeņiem apbalvos labākos aizgājušā gada Latvijas reklāmas un dizaina darbus.

Par "ADwards 2009" žūrijas prezidentu šogad izvēlēts viens no Eiropas atpazīstamākajiem reklāmas speciālistiem – Joakims Jonasons (Joakim Jonason). Žūrijā darbosies arī Leo Burnett Brasil radošais viceprezidents, viens no visvairāk godalgotajiem Brazīlijas reklāmas tekstu autoriem Rui Lindenbergs (Ruy Lindenberg), reklāmas aģentūras TBWA radošais direktors un vadītājs Kai Roffens (Kai Röffen), Berlīnes reklāmas aģentūras Jung von Matt/Spree radošais direktors Mišels Haslers (Michael Häußler), kā arī vadošo Latvijas reklāmas aģentūru pārstāvji – Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) prezidents, aģentūru grupas "MMS Communications Latvia" direktors Ģirts Ozols, DDB Latvija direktors Andris Rubīns, Domino BBDO līdzdibinātājs un stratēģiskās plānošanas direktors Zigurds Zaķis, aģentūras Airport radošais direktors un tekstu autors Edgars Šubrovskis, Young&Hungry radošais direktors Māris Upenieks un McCann Erikson Rīga radošais direktors Voldemārs Dūdums.

Festivāla ietvaros žūrijas pārstāvji vadīs radošos seminārus un lekcijas, kā arī diskusijas par aktuālākajām tendencēm reklāmas nozarē.

"ADwards 2009" žūrijas prezidents Joakims Jonasons (Joakim Jonason) stāstīs par to, kā slikti laiki liek veidot labākas reklāmas (Bad times make better ads). Joakims Jonasons ir vienīgais reklāmas nozares pārstāvis, kuram trīs reizes izdevies iegūt Kannu Grand Prix apbalvojumu. Viņš ir saņēmis arī vairākas balvas prestižajos Cannes Lion un Clio Awards Hall of Fame festivālos, un plašākai sabiedrībai kļuvis pazīstams ar leģendāro Diesel For Successful Living kampaņu 1990. gadā. Pateicoties viņa prasmīgi izveidotajai mārketinga stratēģijai, par starptautiski atzītu zīmolu kļuvis zviedru apģērbu zīmols "H&M".

Reklāmas aģentūras TBWA radošais direktors un vadītājs Diseldorfā Kai Roffens (Kai Röffen) vadīs semināru "Veiksmīgas reklāmas pret lieliskām idejām"(Big ads versus brilliant ideas or Why did only 5 of 35 000 works seen at the One Show last year stay in my head?) kurā runās par to, kāpēc no 35 tūkstošiem reklāmu mēs spējam atcerēties tikai 5? Kai Roffens ieguvis vairāk kā 150 nacionālas un starptautiskas reklāmas balvas, to skaitā Cannes Lions, New York Festival un London International Advertising Award festivālos.

Reklāmas aģentūras Leo Burnett Brasil radošais viceprezidents un viens no visvairāk godalgotajiem Brazīlijas reklāmas tekstu autoriem Rui Lindenbergs (Ruy Lindenberg) savā seminārā The place of Brazilian culture, music and mood in Brazilian advertising pievērsīsies un akcentēs brazīliešu kultūras, mūzikas un mentalitātes lomu Brazīlijas reklāmās. Rui Lindenbergs ir ieguvis gandrīz visas nacionālās un starptautiskās reklāmas balvas, kā tekstu autors strādājis nozīmīgākajās Brazīlijas reklāmas aģentūrās, kā arī bijis reklāmas aģentūras Young & Rubican radošais direktors.

Radošo semināru vadīs arī Holandes reklāmas aģentūras KesselKramer vadošais tekstu autors Pims Gerits (Pim Gerrits). Viņa pieredzi veido īstena dzīves skola - pēc Academy of Journalism absolvēšanas viņš strādājis kā reportieris, programmu vadītājs un redaktors Holandes radio un TV stacijās, strādājis dažādus gadījuma darbus avīzēs, bijis skolotājs, nodibinājis pats savu laikrakstu, rakstījis TV tekstus un darbojies pat kā aģents ierakstu kompānijā. Šobrīd viņš strādā ar pasaules vadošajiem zīmoliem un ir izveidojis pirmo "albuma filmu", kas radīta uz holandiešu hip-hop grupas "Opgezwolle" albuma pamata.

Pims Gerits festivāla "ADwards" ietvaros vadīs lekciju par zīmolu vadību. (Making babies)

Festivāls "ADwards" kopā ar vērtēšanai iesniegto darbu izstādi tiks atklāts 18. marta vakarā. Radošie semināri, lekcijas un diskusijas norisināsies 19. martā viesnīcā Albert Hotel, Dzirnavu ielā 33. Festivāla programma, kā arī semināra dalībnieku reģistrācijas anketa pieejama www.adwards.lv.

Festivāla "ADwards 2009" noslēguma pasākums ar uzvarētāju apbalvošanas ceremoniju un dziedātājas Lindas Leen priekšnesumu notiks 19. marta vakarā klubā GODVIL.
 


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Prāta darbnīca - ļauj prātam darboties!
Padalies priekā
books in ancient times was papyrus

Batteryqnk

Every word of this post conveys a deep understanding of the current situation in society :: ---- Like 6067

Phoenixefp

The more information a person learns about the world, the more they realize how much is still unknown

Lorduet


ienāktreģistrēties