Kā es pirku putekļsūcēju mašīnai
Deniss Fedotovs (deni2s), 03.08.2008., 14:10Jau labu laiku kādā benzīntankā "Kurši" biju manījis automašīnas putekļsūcēju.
Ilgi par to domāju, līdz izlēmu, ka man to vajag, lai mašīna būtu kopta arī no iekšpuses, jo līdz šim tā ir izsūkta tikai vienu reizi pa visu sezonu, taču es to labprāt darītu biežāk. Aizbraucu tos 50 km līdz benzīntankam (nevienā citā nemanīju) un nopirku putekļsūcēju par Ls 7.95, kas ir ļoti pievilcīga cena.
Atbraucu nost kādu gabaliņu nomaļākā vietā un sāku mašīnas izsūkšanu. Nepaspēju vēl kārtīgi izsūkt vadītāja vietu, kad putekļsūcējs sāka izdot dīvainas skaņas, tad sāka grabēt un beigās nosprāga izlaižot dūmu strūklu. Aizvedu visu atpakaļ, kur pirku, par laimi pārdevēja bija laipna un nekādas pretenzijas necēla, tikai pārjautāja "vai tiešām pat dūmi nāca?" Šosezon vēl iztikšu (jo nav arī naudas tik daudz), bet uz nākamo sezonu būs vien jāiepērk kāds nopietns putekļsūcējs mašīnai. Paskatījos interneta veikalos - tur cenas tā apmēram virs 40 Ls svārstās.
Šķiet, ka būšu salabojis arī problēmu ar nolaižamo jumtu. Lai gan pirms tam jau biju aizvedis uz Wess Select, kur viss tika sataisīts utt, pēc divām dienām jumts atkal pārstāja vērties vaļā. Pasūtīju relejus, kurus man servisā ieteica nomainīt, gadījumā, ja jumts atkal čakarēšoties, bet arī to nomaiņa nelīdzēja. Aizvedu uz servisu atkal, kur man konstatēja, ka pie vainas esot mikroslēdzītis, kuru jāpasūta par 47 Ls. Latgalītē tāds laikam zem lata maksā.
Aizbraucu pie Reiņa, kurš tikko nopircis kabrioletu golfu, un kārtīgi pačakarēju to mikroslēdzīti, šķiet, ka tagad viss ir kārtībā :) Toties no Reiņa uzzināju daudz jaunus vārdus: bez zināmās muftas, es tagad zinu arī kas ir klīrenss (atstatums no zemes līdz mašīnas apakšai), kurš manam Z3 esot 11 cm. Un vēl manas sievas favorīts (šorīt viņa vēl mēģināja atcerēties, veicot minējumus "lombrekens" un "limžerijs") - lonžerons, kas ir tāds metāla balsts uz kura turas mašīnas bampers. Varētu teikt, kā mašīnas sija laikam.
Lai nu kā ar tiem vārdiem, bet Wess Select mani satrieca kāds plakāts, uz kura bija attēlots autoservisa darbinieks, un blakus apmēram šāds teksts "Kad es veicu PFS, es vienlaicīgi izdaru arī LJ, un pēc TA veikšanas es vēlreiz pārliecinos, ka LHN ir kārtībā." Protams, ka tos saīsinājumus es neatceros un pat neatpazinu. Nu varbūt vienīgi par TA man ir nojauta. Tad jau pat šis ir saprotamāks.
Vēl par to servisu runājot - daži cilvēki mani satrauca, ka man motoram ir nepiederoši trokšņi. (Jau kādu laiku atpakaļ Mārtiņš no kabriokluba pievērsa tam manu uzmanību, bet padomāju, ka tur klab motora siksna.) Palūdzu, lai servisā apskatās, kas par lietām. Atklājās, ka viena svece nav līdz galam ieskrūvēta vai arī izskrūvējusies ārā un gaiss plūstot ārā deva to skaņu. Dīvaini, jo pirms pirkt mašīnu, diagnostika tika veikta tieši Wess Select, bet sveces es neesmu aizticis - pat nezinu kā viņām tikt klāt.
Atbraucu nost kādu gabaliņu nomaļākā vietā un sāku mašīnas izsūkšanu. Nepaspēju vēl kārtīgi izsūkt vadītāja vietu, kad putekļsūcējs sāka izdot dīvainas skaņas, tad sāka grabēt un beigās nosprāga izlaižot dūmu strūklu. Aizvedu visu atpakaļ, kur pirku, par laimi pārdevēja bija laipna un nekādas pretenzijas necēla, tikai pārjautāja "vai tiešām pat dūmi nāca?" Šosezon vēl iztikšu (jo nav arī naudas tik daudz), bet uz nākamo sezonu būs vien jāiepērk kāds nopietns putekļsūcējs mašīnai. Paskatījos interneta veikalos - tur cenas tā apmēram virs 40 Ls svārstās.
Šķiet, ka būšu salabojis arī problēmu ar nolaižamo jumtu. Lai gan pirms tam jau biju aizvedis uz Wess Select, kur viss tika sataisīts utt, pēc divām dienām jumts atkal pārstāja vērties vaļā. Pasūtīju relejus, kurus man servisā ieteica nomainīt, gadījumā, ja jumts atkal čakarēšoties, bet arī to nomaiņa nelīdzēja. Aizvedu uz servisu atkal, kur man konstatēja, ka pie vainas esot mikroslēdzītis, kuru jāpasūta par 47 Ls. Latgalītē tāds laikam zem lata maksā.
Aizbraucu pie Reiņa, kurš tikko nopircis kabrioletu golfu, un kārtīgi pačakarēju to mikroslēdzīti, šķiet, ka tagad viss ir kārtībā :) Toties no Reiņa uzzināju daudz jaunus vārdus: bez zināmās muftas, es tagad zinu arī kas ir klīrenss (atstatums no zemes līdz mašīnas apakšai), kurš manam Z3 esot 11 cm. Un vēl manas sievas favorīts (šorīt viņa vēl mēģināja atcerēties, veicot minējumus "lombrekens" un "limžerijs") - lonžerons, kas ir tāds metāla balsts uz kura turas mašīnas bampers. Varētu teikt, kā mašīnas sija laikam.
Lai nu kā ar tiem vārdiem, bet Wess Select mani satrieca kāds plakāts, uz kura bija attēlots autoservisa darbinieks, un blakus apmēram šāds teksts "Kad es veicu PFS, es vienlaicīgi izdaru arī LJ, un pēc TA veikšanas es vēlreiz pārliecinos, ka LHN ir kārtībā." Protams, ka tos saīsinājumus es neatceros un pat neatpazinu. Nu varbūt vienīgi par TA man ir nojauta. Tad jau pat šis ir saprotamāks.
Vēl par to servisu runājot - daži cilvēki mani satrauca, ka man motoram ir nepiederoši trokšņi. (Jau kādu laiku atpakaļ Mārtiņš no kabriokluba pievērsa tam manu uzmanību, bet padomāju, ka tur klab motora siksna.) Palūdzu, lai servisā apskatās, kas par lietām. Atklājās, ka viena svece nav līdz galam ieskrūvēta vai arī izskrūvējusies ārā un gaiss plūstot ārā deva to skaņu. Dīvaini, jo pirms pirkt mašīnu, diagnostika tika veikta tieši Wess Select, bet sveces es neesmu aizticis - pat nezinu kā viņām tikt klāt.
Aktualitātes forumā
Padalies priekā
Great post. I was checking constantly this
blog and I'm impressed! Very helpful info specifically the last part :) I care for such info
a lot. I was looking for this particular info for a
long time. Thank you and good luck. (Francisco)
Launa
Ciao, volevo sapere il tuo prezzo.MiaSax
Zdravo, htio sam znati vašu cijenu.DimaSax