BMW diena Latvijā un "paldies!"
Deniss Fedotovs (deni2s), 26.08.2008., 21:38BMWLife.lv rīko BMW dienu Latvijā 13.septembrī. Nezinu vai pats piedalīšos, taču patikās man kas cits tajā pasācienā...
Izlasīju forumā (visu nē, tur pārāk daudz), ka tiks braukts kolonnā, un kāds piemeta info, kā braukt kolonnā:
BMWLife goda brauciena dienas dalībnieku braukšanas kolonā noteikumi:
1. Braukšanas notiek kolonnā, iespēju robežās saglabājot kollonu.
2. Braukšanas atrums ir precīzi CSN atļautajā ātruma, ātrumu mērot pec GPS iekartām, tas nozīmē ka reālo ātrumu uzrādīs GPS iekārtas, tiem kam nav šo iekārtu, spidometrā iepējams radīs līdz pat 10 km/h vairāk nekā tas ir reāli. Ja gadīsies apdzīt kādu lēnāk braucošu (piem fūri, vai ceļa rulli) tad jau apdzinušajiem ir nedaudz jāsamazina ātrums un jāpagaida kamēr lēnako transportu apdzīs visi kolonnas dalībnieki, taču apdzenot ir obligati jāatstaj vieta aiz sevis arī nakošanam apdzenosajam kolonnas dalībniekam.
3. Braucot kollonā esam īpaši pieklājīgi (tā ir mūsu paraugdiena citiem). Tas nozīmē: netraucējot palaižam garām, nedaudz samazinot ātrumu, tos kas steidzas, palīdzot ar īslaicīgu labo pagriezienu, dodam zīmi, ka pretīm ceļš ir brīvs un ļaujat sevi apdzīt. Tapatās, ja apdzīsim kādu lēnak braucošu, kas mums rādīs šādu pašu zīmi, pateiksimies ar labā-kreisā-labā-kreisā pagrieziena parmaiņas ieslegšanu (NEVIS avārijas signala ieslēgšanu, Eiropā par to soda, kā maldinošu signālu lietošanu)
4. Kollonas pirmajā un pēdējā mašīnā būs radio/telefon sakari, kas saskņos braukšanas ātrumu kolonnai, taču, kā rezerves brīdinajuma signals ir īslaicīga tālo gaismu ieslegšana aizmugurējam auto, kas nozīmē to ka aiz manis braucošie ir atpalikuši, lūdzu samaziniet ātrumu, šo signalu janodod tālak "pa ķēdīti uz priekšu".
5. Avārijas signalu izmantosana ir pieļaujama TIKAI avārijas vai straujas bremzēsanas gadījumā, lai aiz muguras braucošais "nenobučotu mums pakaļu".
Pasvītrotais teksts ir tas, par kuru es tik ļoti sajūsminos, jo man ļoti patika manā ceļojumā uz Spāniju, ka Eiropā pasakās ar pagrieziena signāliem, nevis ar avārijas signāliem. No aizmugures man tas vienmēr ir atgādinājis tādu kā nelielu koķetēšanu - tā kā meitene ejot pašūpojas ar gurniem :) Kad nopirku autiņu, kādu brīdi tieši tā arī pateicos, bet redzot, ka Latvijā neviens tā nedarīja, atmetu ar roku. Būs vien jāatsāk atkal :) Lai gan šosezon vairs nekāda lielā braukšana vairs nesanāks - rudens nāk virsū un es labprātāk jau mierīgi brauktu ar tramvaju uz darbu. Zem jumta kabrioletā nekāda prieka vairs nav :) Bet sabiedriskajam transportam arī ir savs jaukums un šarms.
P.S. Sīkāks info par BMW dienu Latvijā te.
BMWLife goda brauciena dienas dalībnieku braukšanas kolonā noteikumi:
1. Braukšanas notiek kolonnā, iespēju robežās saglabājot kollonu.
2. Braukšanas atrums ir precīzi CSN atļautajā ātruma, ātrumu mērot pec GPS iekartām, tas nozīmē ka reālo ātrumu uzrādīs GPS iekārtas, tiem kam nav šo iekārtu, spidometrā iepējams radīs līdz pat 10 km/h vairāk nekā tas ir reāli. Ja gadīsies apdzīt kādu lēnāk braucošu (piem fūri, vai ceļa rulli) tad jau apdzinušajiem ir nedaudz jāsamazina ātrums un jāpagaida kamēr lēnako transportu apdzīs visi kolonnas dalībnieki, taču apdzenot ir obligati jāatstaj vieta aiz sevis arī nakošanam apdzenosajam kolonnas dalībniekam.
3. Braucot kollonā esam īpaši pieklājīgi (tā ir mūsu paraugdiena citiem). Tas nozīmē: netraucējot palaižam garām, nedaudz samazinot ātrumu, tos kas steidzas, palīdzot ar īslaicīgu labo pagriezienu, dodam zīmi, ka pretīm ceļš ir brīvs un ļaujat sevi apdzīt. Tapatās, ja apdzīsim kādu lēnak braucošu, kas mums rādīs šādu pašu zīmi, pateiksimies ar labā-kreisā-labā-kreisā pagrieziena parmaiņas ieslegšanu (NEVIS avārijas signala ieslēgšanu, Eiropā par to soda, kā maldinošu signālu lietošanu)
4. Kollonas pirmajā un pēdējā mašīnā būs radio/telefon sakari, kas saskņos braukšanas ātrumu kolonnai, taču, kā rezerves brīdinajuma signals ir īslaicīga tālo gaismu ieslegšana aizmugurējam auto, kas nozīmē to ka aiz manis braucošie ir atpalikuši, lūdzu samaziniet ātrumu, šo signalu janodod tālak "pa ķēdīti uz priekšu".
5. Avārijas signalu izmantosana ir pieļaujama TIKAI avārijas vai straujas bremzēsanas gadījumā, lai aiz muguras braucošais "nenobučotu mums pakaļu".
Pasvītrotais teksts ir tas, par kuru es tik ļoti sajūsminos, jo man ļoti patika manā ceļojumā uz Spāniju, ka Eiropā pasakās ar pagrieziena signāliem, nevis ar avārijas signāliem. No aizmugures man tas vienmēr ir atgādinājis tādu kā nelielu koķetēšanu - tā kā meitene ejot pašūpojas ar gurniem :) Kad nopirku autiņu, kādu brīdi tieši tā arī pateicos, bet redzot, ka Latvijā neviens tā nedarīja, atmetu ar roku. Būs vien jāatsāk atkal :) Lai gan šosezon vairs nekāda lielā braukšana vairs nesanāks - rudens nāk virsū un es labprātāk jau mierīgi brauktu ar tramvaju uz darbu. Zem jumta kabrioletā nekāda prieka vairs nav :) Bet sabiedriskajam transportam arī ir savs jaukums un šarms.
P.S. Sīkāks info par BMW dienu Latvijā te.
Reklāma
Aktualitātes forumā
Padalies priekā
Great post. I was checking constantly this
blog and I'm impressed! Very helpful info specifically the last part :) I care for such info
a lot. I was looking for this particular info for a
long time. Thank you and good luck. (Francisco)
Launa
Ciao, volevo sapere il tuo prezzo.MiaSax
Zdravo, htio sam znati vašu cijenu.DimaSax