Kampaņa "Uzslavē labu servisu!"

Anda Orlova, LabsServiss.lv vadītāja Latvijā, 25.02.2009., 17:20

Kampaņā "Uzslavē labu servisu!" šogad piedalās vairāk nekā tūkstotis apkalpošanas vietu visā Latvijā.

Marts šogad jau piekto gadu pēc kārtas tiek pasludināts par Laba Servisa Mēnesi, kad tiek rīkota kampaņa "Uzslavē labu servisu!". Šogad kampaņai pieteicies rekordliels uzņēmumu skaits – 69 kompānijas ar 1100 apkalpošanas vietām visā Latvijā, jo pašlaik tās īpaši novērtē iespējas veidot pozitīvas attiecības ar klientiem un iedvesmot savus darbiniekus.

Kampaņas laikā sabiedrība tiek aicināta uzslavēt labu servisu jebkurā uzņēmumā un apkalpošanas vietā. Kampaņas galvenais mērķis ir veicināt pozitīvu apkalpošanas kultūru un celt apkalpošanas kvalitāti Latvijā. Tas tiek panākts, aicinot uzņēmumus vairāk piedomāt pie attiecībām ar klientiem, savukārt sabiedrību mudinot pamanīt un novērtēt tieši labo apkalpošanu. Turklāt pozitīva atgriezeniskā saite sniedz iedvesmu darbiniekiem, kas ikdienā strādā ar klientiem.

"Uzņēmumi šajos pārmaiņu laikos īpaši novērtē pozitīvu attiecību veidošanu ar klientu. Kampaņa mudina sabiedrību mainīt savu skatījumu un paust tieši pozitīvo vērtējumu, kas savukārt dod uzņēmumiem iespēju uzzināt, ko tad klienti viņos vērtē visaugstāk. Mums, kampaņas organizatoriem, prieks par uzņēmumu lielo atsaucību dalībai kampaņā, jo gan uzņēmumi un to darbinieki, gan arī visa sabiedrība ir noilgojusies pēc iedvesmas, labiem vārdiem un pozitīvas atmosfēras," uzskata LabsServiss.lv vadītāja Latvijā Anda Orlova.

Būtiskākais sabiedrības informācijas kanāls par kampaņu ir paši uzņēmumi, kas ar savu radošo un personisko attieksmi atrod savu ceļu pie klienta, turklāt informācija par kampaņu redzama arī uz vizuālajiem materiāliem apkalpošanas vietās.

"Labs serviss ir visgrūtāk izveidojamā, bet vienlaikus arī visgrūtāk nokopējamā uzņēmuma konkurences priekšrocība. To nav iespējams pārņemt, vienkārši nokopējot, jo labs serviss - tas ir organizēts un regulārs darbs. Galvenā servisa attīstības tendence – klientu apkalpošana mūsdienās kļūst par pamata faktoru uzņēmumu konkurētspējā. Vislielākā nozīme servisa kvalitātē ir klienta un bankas darbinieka savstarpējai komunikācijai un sadarbībai. Labs serviss sākas ar darbinieku attieksmi, savukārt tā lielā mērā ir atkarīga no vadītājiem. Tāpēc grūtajos laikos vadītāja prasmei iedvesmot un motivēt darbinieku ir vēl lielāka nozīme, nekā augšupejas periodos. Vadītāja misija ir uzbūvēt pozitīvas enerģijas līmeni darbiniekos un struktūrvienībā, tādējādi veidojot darbinieku attieksmi, kas arī ir pamats labam servisam," stāsta Kaspars Kauliņš, Swedbank Personāla attīstības vadītājs Baltijas valstīs.

Labam servisam lielu nozīmi piešķir finanšu sektora pārstāvji – "Swedbank" jau vairākus gadus ir kampaņas galvenais atbalstītājs. Katru gadu piedalās arī apdrošināšanas kompānija "Balta", "Latvijas Hipotēku un zemes banka". Pirmo reizi izmēģināt savus spēkus kampaņā nolēmuši tādi uzņēmumi kā "BTA" un "SEB banka". Kā katru gadu, kampaņā veiksmīgi piedalās dažādi veikali un restorāni, kā arī tādi uzņēmumi kā "Rīgas taksometru parks", interneta veikals "Xnet", uzziņu dienests "1188" un citi ar telekomunikācijām saistīti uzņēmumi.

‘’Apmierināti darbinieki nozīmē apmierinātus klientus. Kā liecina pasaules pieredze, augstāka darbinieku apmierinātība rada augstāku apmierinātību klientu vidū, kas savukārt veicina uzņēmuma finanšu efektivitātes kāpumu. Tas ir apsveicami, ka tieši šobrīd kampaņā ‘’Uzslavē labu servisu!’’ piedalās arvien vairāk jaunu dalībnieku no dažādām nozarēm,’’ uzskata Arnis Pūciņš, Tele2 Retail izpilddirektors.
Šogad lielāku aktivitāti izrāda auto tirdzniecības nozare ar tādiem uzņēmumiem kā "Baltic Motors", "Volvo", "Veho" un citiem. Līdz šim kampaņā nebija piedalījušies arī būvniecības un nekustamo īpašumu kompānijas, taču šogad "Balsts", "Peri" un "Latio" ir apņēmības pilni stiprināt pozitīvas attiecības ar klientiem un iedvesmot savus darbiniekus. Pilns dalībnieku saraksts apskatāms mājaslapā www.labsserviss.lv.

Desmit apkalpošanas vietas, kas marta kampaņas laikā būs savākušas visvairāk klientu uzslavas, tiks apbalvotas klientu servisa darbiniekiem un vadītājiem veltītajā konferencē Laba Servisa Dienas IX, kas notiks 7.-8.aprīlī.

Kampaņas galvenie atbalstītāji ir Swedbank, Tele2 un Rīgas dome. Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1180, LETA, TNT, draugiem.lv, TVNET, Tv24, Kapitāls, CV-Online, JCDecaux, Market Media, Samsung, Ininfo, E3 projekts, BadDog, Kapitāls, Leo Burnett, Cube Media, Digiprint, viesnīca Elefant un citi.


1 komentārs Komentēšana pieejama visiem.
111 (111), 18.07.2016. 16:40:37 (ip:87.110.25.4)
Komentāra reitings: 0

Taisnība

Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Prāta darbnīca - ļauj prātam darboties!
Padalies priekā
FreeSexPornoRus call me whatsapp: +79910404425

SexFreeWem

generic cialis tadalafil

Wendell

Ocwxkrf jameskuang0624@hotmail.com :

Weardht



ienāktreģistrēties