Badad.lv apmeklētāji ir neiecietīgi pret formālismu reklāmās

Sanita Rībena, 29.04.2008., 10:31

Turpinot cīņu ar sliktu reklāmu, Badad.lv ir apkopojis sliktākās reklāmas aprīlī jau tradicionālajās nominācijās - sliktākā reklāma presē, sliktākā izpārdošanas reklāma, sliktākā reklāma logo / identitātes kategorijā, sliktākā reklāma internetā, sliktākais TV klips un sliktākā vides reklāma.

Kā uzskata Badad.lv eksperts Andris Akmentiņš, Badad.lv aprīļa top pieciniekā lapas apmeklētāji jau „kārtējo reizi izvirzījuši pirmajās rindās daudzus nejaušus darbus, no kuriem daži varētu lepoties kaut vai ar šādu publicitāti.”

Eksperts novērojis, ka, atplaukstot pavasarim, publika kļūst neiecietīgāka pret formālismu, nepamatotiem trikiem, biežāk atskan sauciens - „kur ideja, kāds tai sakars ar piedāvājumu vai uzņēmuma vērtībām!”

„Tikmēr neiecietīgākos saucienus izraisa reklāmas, kuras ir gandrīz labas - var būt tās rada lielāku vilšanos?” jautā Badad.lv eksperts Andris Akmentiņš.

Vides reklāmas līderis - interneta pieslēdzējs Balticom http://badad.lv/?p=666.

Andris Akmentiņš: „Šis nominants šķiet nejauši iemaldījies aptaujā, tik neobligāts ir tā piedāvājums. Priecē vides reklāmai atbilstoša grafiskā valoda, taču kas īsti pateikts? Mulsina aizsietā mute, kas klasiski saistās ar saziņas ierobežojumiem.”

TV reklāmas laukā izcēlies RIMI ar oriģināli jocīgo pavasara cenu kampaņu „Tudiš-pī” http://badad.lv/?p=660.

Andris Akmentiņš: „Skatoties klipu, gribētos atgādināt uzņēmumam, kur samākslots pozitīvisms noveda Kalvīša valdību. Kampaņas pamatīgais spiediens drīz vien noplicināja interesanti iesākto radošo darbu, kā rezultātā Badad.lv un citus sociālos portālus pārstaigāja indīgi komentāri, kas ļāva cilvēkiem „noņemt pēckomunikācijas spriedzi”.”

Interneta reklāmā visnegatīvāk novērtēts „Inserviss Kredīts” ar autolīzinga piedāvājumu http://badad.lv/?p=642.

Andris Akmentiņš: „Reklāmai ir ideja, kurai pat iespējams izsekot, bet iegāž teksta noformējums, un viegli nolasāmā auto marka ir pretrunā ar reklāmas ideju.”

Drukātajā reklāmā pirmajā vietā sabalsoti t.s. „Volvo jaunieši” - http://badad.lv/?p=631  

Andris Akmentiņš: „Grūti pateikt labāk par komentāru Badad.lv: šī reklāma “vienkārši nepārsteidz, ir garlaicīga un nevēsta par neko interesantu vai svarīgu”.

Volvo tomēr ne katru dienu piesaka jauniešu modeļus, ja vajadzīgs jauns pavērsiens, tad droši vien ne tik formāls.”

Logo un identitātes grupā acīgie iesūtītāji novērtējuši „ekrānam uzmesto dzeloņraju vai ko tamlīdzīgu” - http://badad.lv/?p=675


0 komentāri Komentēšana pieejama visiem.
Komentāra pievienošana

Ar * atzīmētie lauciņi ir jāaizpilda obligāti.





atpakaļ uz ziņu sarakstu

Reklāma
Datuve.lv tehnoloģiju jaunumu portāls
Padalies priekā
chloroquine phosphate

Lashonda

Rvebleb craig.farnsworth@ethernovia.com :

Mksfmhi

buy viagra online

Nellie



ienāktreģistrēties